nieuw of 2e hands game pc kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerritzwolle

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
hallo beste

na veel problemen heb ik mijn i7 2600 aan me vriendin gegeven ,zaten teveel fouten en mankementen op .

ik wil dus een nieuwe of 2e handse game pc kopen .

wat kan ik het beste doen ?

wil er niet meer dan 450 euro aan uitgeven , aangezien ik volgende jaar weer een nieuwe ga halen met een wat hogere budget , nu effe het geld niet voor .

kwa graphics hoeft het niet heel hoog en zuiver tezijn , als die maar op 1080 kan spelen en hoogste settings .

kan iemand een systeem voor mij bij elkaar zoeken ?

liefst wel een 8gb ddr3 of beter
voeding minimal 500watt
minimaal quad core
minimaal 1gb video kaart
moederbord uitbreidbaar (miss dat ik me bedenk en het ga uitbreiden volgende jaar)

iets in deze richting .

of kan ik beter een systeempje op mp kopen ?

hoor graag .

hier onder een link naar een computer waar ik intresse voor heb

http://link.marktplaats.nl/532834106

is dit iets ?

Laatst bewerkt:
Da's nou ook jammer.
Geef je een tweede generatie i7 weg en koop je de eerste generatie i7.
Bied €500,-

LOL dat vroeg ik mij nou ook net af...
weet je zeer zeker dat die problemen aan de processor heeft gelegen???
je weet wel dat prijs/prestatie verhouding de I7 2600 tot DE beste cpu's behoren

Laatst bewerkt:
re

hoi

ja of het nou een nieuwe of wat oudere generatie is maakt mij niet uit , de vorige systeem was gewoonweg niet stabiel , en de voeding was telaag en zo nog wel wat dingen die ik laag vond ,zoals de kast dat was een minitower ,waar maar 1 ventilator in zat en er nog maar 1 bij kon .

dus die kon ik gewoon niet uitbreiden .

maar goed weet iemand waar ik goedkoop onderdelen kan kopen ?
denk dat ik het in etappes ga op bouwen , eerst goede snelle moederbord en voeding en processor en ddr3 ,en dan ergens goedkope vid kaart kopen en de rest van de dingen zodat ik die later kan uitbreiden .

maar wat is een leuke moederbord voor gamen waar ik volgend jaar ook wat aan heb ?

veel verstand heb ik er niet van ,maar je moet toch ergens beginnen ,anders leer je het nooit !

hoor het graag .

tjah je doel is gamen en je wilt hem zelf inelkaar schroeven
ik weet niet of je ook nog Windows nodig hebt?
zo nee dan is het zeker mogenlijk om wat goeds bij elkaar te rapen
zo ja dan word het erg moeilijk om wat nieuws te maken voor 450 euro (windows 7 kost al snel 80 euro)
en je eisen liggen ook erg hoog voor je budget

Laatst bewerkt:
re:

hoi

win 7 heb ik zelf wel met legale code (win7 home premium)

kon ook een amd phenon x4 kopen maar weet niet of dat wat is ?
hier onder de link .

http://link.marktplaats.nl/537819694

zelf heb ik liever iets nieuws dan weet ik ook wat ik er aan heb , want zo koop je telkens andermans problemen .

als iemand een site weet waar je goedkoop aan hardware kan komen dan wil ik daar wel is kijken .

en dan had ik nog een vraagje ik bekijk zo wat sites maar ik snap even niet wat nou atx en micro atx is en zo ,micro is toch voor kleine moederborden ?

welke kast kan ik het beste nemen ?
wil een grote kast waar de air goed en voldoende is .

Laatst bewerkt:
die pc meer waard dan wat jou budget is
als je dan tog nieuw wilt dan zal het zoiets worden klikerdeklik
je kan games hier prima mee spelen verwacht alleen geen hoge settings eerder medium

re

ja maar is die phenon x4 die 500 euro waard en kan ik daar volgende jaar nog mee verder upgraden ?

500 euro is net ietsje teveel en hij is zeker geen 650 euro waard daar is videokaart gewoon te goedkoop voor tenzij dit om een TI edition gaat
rond de 450 475 euro die gene die meer bied is meer geld kwijt dan dat hij ervoor krijgt
je moet even vragen over welke phenom dit gaat

ik weet ook niet of windows erbij zit...

Laatst bewerkt:
re

ja indd heb beetje liggen rond kijken kwa prijzen en revieuws en dit is best wel een redelijk goed systeem , haal hem vanavond op na het uittesten dan .

ik koop niks zonder te proberen !

iedereen bedankt alvast ,mocht er iets zijn dan open ik wel een nieuwe topic .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan