Hoi
Via online kreeg in een telefoontje om mijn ADSL 4Mb internet via KPN om te laten zetten naar 20MB via Online.
Dit heb ik dus gedaan en kreeg ook een nieuw Modem een Speedtouch ST706
Via mijn vaste PC werkt dit prima en lekker snel.
Helaas krijg ik mijn Laptops (3 in totaal) via Wireless niet aan de praat.
Er is blijkbaar wel connectie volgens het netwerk centrum (2 blauwe PC'tjes) maar ik kom niet op internet. Heb al vanalles uitgeprobeerd met kabels en via allerlei links op internet gezocht maar kom er niet uit. Ook via Online kom ik (nog) niet echt verder. Zij adviseerden reset van het modem, iets over instellen op de router dat ik uiteindelijk niet kan vinden en andere niet werkende oplossingen. Via Paradigit kreeg ik te horen dat er ook combinatie modems te krijgen zijn bij Online maar daar weet ik verder niets van.
Mijn Wireless router is overigens een Linksys Wireless G-broadband router.
Wie o wie kan mij verder helpen……..
Alvast bedankt.
Gr. Rob Wintjens
Via online kreeg in een telefoontje om mijn ADSL 4Mb internet via KPN om te laten zetten naar 20MB via Online.
Dit heb ik dus gedaan en kreeg ook een nieuw Modem een Speedtouch ST706
Via mijn vaste PC werkt dit prima en lekker snel.
Helaas krijg ik mijn Laptops (3 in totaal) via Wireless niet aan de praat.
Er is blijkbaar wel connectie volgens het netwerk centrum (2 blauwe PC'tjes) maar ik kom niet op internet. Heb al vanalles uitgeprobeerd met kabels en via allerlei links op internet gezocht maar kom er niet uit. Ook via Online kom ik (nog) niet echt verder. Zij adviseerden reset van het modem, iets over instellen op de router dat ik uiteindelijk niet kan vinden en andere niet werkende oplossingen. Via Paradigit kreeg ik te horen dat er ook combinatie modems te krijgen zijn bij Online maar daar weet ik verder niets van.
Mijn Wireless router is overigens een Linksys Wireless G-broadband router.
Wie o wie kan mij verder helpen……..
Alvast bedankt.
Gr. Rob Wintjens