Nieuw P2P programma....

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtually

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2002
Er is al een tijdje een nieuw P2P programma uit, ik gebruik hem sinds vandaag, maar ik ben er niet kapot bijv. een te lage downloadsnelheid van 20kb/s gemiddeld.

Ik weet niet of er meerdere mensen zijn die dit progamma kennen of gebruiken en zo niet probeer het even uit en geef je mening.

Het is hier te downloaden;

http://bitconjurer.org/BitTorrent/download.html

ps:admin ik weet niet of dit mag......

WinMX is nog altijd de beste! Beter als die Kazaa (met of zonder spyware), want daar heb je bijna alleen maar van die 128 bitrate mp3tjes, en bij winMx kun je kiezen uit MP3's varierend van 128, 160, 192 of 320 bitrate. En als de andere kant ook een snele verbinding heeft kun je als een gek razendsnel peeren.
Verder kun je met tabblad systeem meerdere zoektochten tegelijk doen, wat ik bij kazaa en dergelijken heel erg mis.

Kortom, WinMx is de beste

En ik weet niet of het zo is, maar volgens geruchten kunnen RIAA en Sena via Kazaa je IP achterhalen en in het ergste geval je proberen te pakken, tenminste in zoverre ze dat van de rechter en de lokale wetten mogen doen.
En bij WinMx schijnt dat niet te kunnen. maar ik weet niet of dat echt zo is.
Wie weet dat wel?

Superwurm ik ben het helemaal met je eens.
Afgelopen dagen geexperimenteerd met eMule en eDonkey en het eerste wat me opviel was (net zoals bij KaZaa) de ongelooflijk lage bitrates. Zelfs 96 kwam veel voor. De snelheid van andere programma's neem ik altijd met een korreltje zout. Het ligt altijd aan de afgevende partij of je snel gaat of niet.
En wachtrijen in WinMx? Ja inderdaad maar ik stond bij eMule ook een dag in de rij voor een onnozel album.
Liever wachten en dan ook kwaliteit in Winmx.

Het is maar net waar je van houdt :D

Nou, bij winMx is het zo dat als je veel shared je ook veel eerder wat krijgt.
Leechers (mensen die alleen maar downloaden en niks delen) worden door fanatieke winMx gebruikers expres in de wachtrij gezet of geblocked.
Als je veel deelt, zul je zien dat je ook veel krijgt.

Leechers gooi ik er ook altijd uit. Je moet wel delen als je mee wilt spelen :)

Leechers staan bij mij heeeel snel op de ignorelist.
Ik heb trouwens wel gemerkt in Winmx dat er weer een nieuw prog.tooltje is. Het heet: ga de wachtrij voorbij en begin met downloaden.
De eerste paar keren zat ik gek te kijken.

Ik kan geen cheats vinden, maar handige programmeurs maken dat zelf :(

Heel misselijk in ieder geval. Te pakken heb ik ze zo.

Niemand heeft dus van Bittorrent gehoord.... te weinig bestanden om te downloaden, vnl nieuwe afleveringen van populaire amerikaanse series en die lopen gigantisch voor tov Nederland

Ik hou het toch maar bij de nieuwe Kazaa-lite 2.03, veel nieuwe features en geavanceerde zoekmethodes, zo kun je ook leechers automatisch blokken, daarnaast heb je ook een progje KaZupernodes om andere "nodes"(snellere) te vinden. Het werkt allemaal perfect, alleen slurpt ie wel veel bandbreedte, waardoor het surfen erg traag wordt...

Groetjes

Juist en toen rende ik weer vlug naar WinmX want die heeft die rits met voordelen ook.

Het verschil tussen KaZaa en Winmx?
Bij KaZaa download je bestanden (letterlijk en figuurlijk)
Bij Winmix ben je aan het muzieken!
Dat leeft tenminste.

Je bedoelt het progje waarmee ze ons kunnen beduvelen?

Ja zo is dat dus geregeld en ik hoop niet dat je vraagt om een progje daarvoor.
Ik vind het misselijk. Nog meer omdat die lui zelf 0,0 sharen.
Er zal wel iemand handig zijn geweest maar hij heeft het progje ook aardig uitgedeeld zo te zien.

Bestaat dit al lang .Ik heb dit een maand geleden hier wel eens gevraagd hoe dit kan .Maar niemand wist hier een antwoord op .
Laat je iemand uploaden die echt wat heeft te delen komt er ineens zo`n leecher bij je downloaden.
Helaas waait dat proggie op het net al rond.
Bij Winmx kan je ook iemand z`n IP zien natuurlijk.
Maar ik heb gehoord dat ze eerst KaZaA aan gaan pakken .Anders naar een andere Peer to Peer .
Een nadeel is dat er nog weinig is te vinden.

hallo.

Misschien nog een tip!!! Bij mij werkt piolet erggoed en snel (www.piolet.com). Snelle downloads en erg veel te vinden. Win mx vind ik persoonlijk helemaal niks.... Wel erg veel te vinden, maar erg veel de melding dat je in een wachtrij zit. I-mesh is ook erg goed en snel. Kazaa vind ik beter als winmx maar niet zo goed als i-mesh of piolet.

peter

Geplaatst door PVsharing
hallo.

Win mx vind ik persoonlijk helemaal niks.... Wel erg veel te vinden, maar erg veel de melding dat je in een wachtrij zit.

Tja dat is een kwestie van onderhandelen bij WinMX.
Hier kan je iemand voorang geven .
Ook kan je bepalen of ie snel of langzaam mag uploaden.
Is wel veel werk, maar is gewoon een kwestie van vragen en aanbieden.
Heb je weinig aanbod voor diegene dan zal je erg lang moeten wachten.Je wordt dan vaak iedere keer naar onderen gezet.
Trouwens bij een andere filesharing moet je ook wel eens wachten alleen zie je dit niet.
Meer hier:http://www.winmxnl.tk/ over.

Ik hoop dat je wel de spyware vrije versies van KaZaA en I-Mesh hebt want dan zit er wel erg veel troep op je PC.
Maar goed ,iedereen moet tenslotte zelf weten, wat ie neemt.Ieder zijn eigen mening .

Ook kan je bepalen of ie snel of langzaam mag uploaden.

Edwinus, ik weet dat je met rechtsklikken iets aan die bandbreedte kunt doen. + zoveel % of juist minder maar ik heb daar nooit enig resultaat van gezien.
Wel merkte ik dat mensen die met 5 weghalen bij mij mijn upload bij hen ook terugzetten naar 5 i.p.v. b.v. de 20 die ik had.
Ik begrijp niet waarom dat bij mij dan niet werkt.
En inderdaad, hoe meer je aanbiedt hoe makkelijker het binnenkomt. Ik wordt overstroomd door albums :D

Ik heb het ook wel eens dat het bij sommige niet werkt.
Dat de snelheid uit bepaalde landen niet omhoog te krijgen is ook.
(Ben een beetje nieuwsgierig waar iemand vandaan komt.)

Een beetje vervelend want die ander gaat dan aan je vragen of het niet wat sneller kan.
Maar ik laat nooit te veel mensen te gelijk uploaden.
Mijn upstream is maar 12.8.

Jouw upstream zal wel wat hoger zijn maar laat je niet te veel mensen uploaden?Als je er maar twee of drie laat gaan werkt het dan wel ?Weet niet of dit uitmaakt .
Verder kan ik er ook geen antwoord op geven.

Waarschijnlijk heb je net zoals ik ADSL comfort.
Ik laat officieel 1 download toe en kijk dan hoeveel ik bij kan zetten. Zo is iedereen tevreden.
Soms heb je er dan 1 lopen, soms wel 5.
Hoe mensen met een downloadsterkte van 0.65 nog aan een album of mpeg gaan beginnen zal me altijd wel een raadsel zijn. Dan kun je beter kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan