Nieuw pc kopen voor multimedia.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gogetta

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2012
Geachte Helpmij forum leden,

Ik wou na 5 jaar een nieuwe pc gaan kopen en had mijn oog laten vallen op medion pc's

Daarom wou ik vragen, of hier iemand ervaring had met www.medion.nl (medionshop), want ik lees op internet veel positief als veel negatief dingen over medion (gebruikte of defecte pc's geleverd, retour problemen, moeilijk geld terug enz).

Dus graag ervaringen van mensen.

4launch.nl
tweakers.net

Stel je pc op tweakers.net samen. Laat hem bouwen door 4launch.nl
Kost je € 600,- voor een goede game pc i.p.v. € 1 000,-

Medion levert over het algemeen redelijke PC's zolang je er geen rare dingen mee doet. Ze hebben echter in het verleden wel eens geintjes gehad met moeilijke restores, onmogelijk te vinden drivers etc.

Als het is wat je zoekt en als het werkt is het prima. Als niet alles werkt, is het zoals met de gewone aldi spullen...

ik bezit zelf een medion pc en ben er uitermate tevreden over. De kast is niet van de beste kwaliteit maar de hardware die ze gebruiken is goed er wordt standaard een A merk voeding in gedaan, bij mij was het eentje van het merk FSP en de standaard cpu fan werd vervangen door eentje van coolermaster die mijn cpu bij het spelen van bf3 niet hoger laat komen dan 52 C. De kwaliteit is wel verbeterd in de afgelopen jaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan