Nieuw pc-systeem-500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

coertkok

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Beste computerfanaten,

Ik ben op zoek naar een nieuw computersysteem met de volgende eisen:

Budget - €500,--
Doel - Beeldbewerking/Videobewerken (Full HD!!), Internetten, E-mailen
Hoe belangrijk is stilte? -Enigszins belangrijk, pc staat op de overloop
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Afgeleverd als compleet systeem. Ik heb nog nooit een pc zelf in elkaar gezet.
Besturingssysteem: Systeem moet inclusief Windows 7 zijn.
Verdere onderdelen: muis, toetsenbord

Conclusie: het moet een pc worden die gebruikt gaat worden voor alledaagse taken als internetten en e-mailen. Maar de pc moet ook Full-HD materiaal vlot kunnen bewerken en afspelen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Ciao,

Coert

Laat ik de eerste maar zijn met een voorstel.

Klik
Bij Salland Automatisering. Verzendkosten: €9,99

Je moet wel weten dat je met zo'n budget niet kan verwachten dat je als de brandweer full HD kan bewerken...
Maar het is mogelijk op deze manier.

Je kunt ook nog naar een 785 chipset gaan met ddr3 geheugen, maar dan kom je wel weer een euro of 30-50 duurder uit.

Laatst bewerkt:
€ 500,- inclusief W7 en dan Full HD VLOT gaan bewerken ?

Je kan ook het onmogelijke vragen natuurlijk.

@Terrarabo
True

@TS
Het kan wel met dit systeem, maar verwacht er niet veel van.

@Terrarabo: Wat voor budget is er dan nodig om een beetje vlot HD-materiaal te kunnen verwerken?

@Laurens1: Wat is beter? Jouw voorgestelde systeem of dit systeem? http://www.caresys.nl/site/verkoop/gebruikt/
Zie nieuw showmodel 1.

Voor de duidelijkheid: de pc wordt onze nieuwe familiepc. Moet vlot werken voor de dagelijkse taken (internetten en e-mailen) maar ik wil graag ook mijn Full-HD materiaal kunnen bewerken. Ik heb zelf HP Laptop Dual-Core 2Ghz, 2 GB geheugen en videokaart met 128 mb, hierop gaat het Full-HD bewerken zeer traag! Ik kan het nog geeneens lekker afspelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan