Nieuw pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheGPU

Banned
Lid geworden
8 feb 2011
Hallo ik heb een systeempje samengesteld en ik heb een paar vragen
1 = de CPU geen bottleneck voor de GPU
2= de voeding genoeg zodat ik misschien 2 470's erin kan proppen
3= is het allemaal compabitel met elkaar
4= past de videokaart erin ( lengtE)

systeem:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...270185]=1&product[260613]=1&product[276442]=1

systeem 2 :
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...225309]=1&product[260610]=1&product[355773]=1

En nu heb ik een paar vragen
1: is het allemaal compabitel met elkaar
2: is de voeding genoeg?
3: past de GPU in mijn behuizing

Alvast bedankt : )

Laatst bewerkt:
Prima systeem die GTX 470 gaat er wel in hoor! Zou je niet beter een i5 nemen?
Trouwens die voeding is te zwak om 2x GTX 470 te draaien.

Laatst bewerkt:
en de bottleneck in je systeem is de harde schijf, maar dat is in eigenlijk alle pc's zo.
Ik zou ook voor de i5 / i7 gaan. Deze zijn een stukje sneller.
Misschien even door sparen voor sandy bridge :D

Mod-edit

Ik heb je nieuwe systeem samengevoegd met je eerdere vraag.Het is niet nodig(zelfs niet toegestaan)om voor iedere beoordeling een nieuw topic te openen.
Deze kan hier prima beoordeeld worden.(topic krijgt dan toch een kick)

Succes.

Dankjewel BTW waar maak je die kleine bar met : helpmij user i can answer your question?

Laatst bewerkt door een moderator:
@frankwannet Oke dankje : )
en zal ik doen;)

Laatst bewerkt door een moderator:
en de bottleneck in je systeem is de harde schijf, maar dat is in eigenlijk alle pc's zo.
Ik zou ook voor de i5 / i7 gaan. Deze zijn een stukje sneller.
Misschien even door sparen voor sandy bridge :D
Wat hebben mensen toch met I5/I7? Voor games is een quad core kwa prijs/prestatie het beste. En een AMD Phenom is mooi voor overklokken. Met een goede overklock, kan die beter scoren dan een I5.. Maarja, dat vind ik.

Wat hebben mensen toch met I5/I7? Voor games is een quad core kwa prijs/prestatie het beste. En een AMD Phenom is mooi voor overklokken. Met een goede overklock, kan die beter scoren dan een I5.. Maarja, dat vind ik.

wil je gaan renderen en videobewerken dan is een phenom x6 goed anders kun je idd beter voor een quad gaan
verder kan een sandy bridge van intel ook overgeklokked worden en dan is deze weer beter dan een overgeklokte phenom x6 /x4
sandy bridge van intel is goedkoop en zeer krachtig vandaar dat wij ze aan raden

Laatst bewerkt:

Dan kan hij inderdaad gelijk gaan als een i5/i7 op NORMALE SNELHEID. Als je de Intel overklok houden de AMD's hem niet bij hoor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan