nieuw probleem nieuwe tv:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

nasolini

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
Beste,

Ik weet niet helemaal zeker of dit de juiste plek is voor mijn vraag maar ik hoop dat ik een antwoord erop krijg.

Ik wil een koptelefoon aansluiten op mijn tv

Ik heb hier geen directe aasluiting op voor mijn koptelefoon zoals die wel op mijn laptop zit.

Nu heb ik een andere tv maar daar zitten weer geen tulp uitgangen op. volgens mij zijn dat jack uitgangen ofzoiets? een rode en een witte. is hier ook zon verstek kabeltje voor?

bvd,

Nasolini

Welke merken type's TV's?
Verlopen zat te koop, overigens, maar tulp is meestal niet regelbaar door de volumeknop, via een 3,5mm jack wel.
Geen versterker in de buurt waarnaar eerst het signaal kan?

een samsung led. er zit geen tulp aansluiting op. alleen jack. maar is er ook zon verloop snoer voor een groene en witte jack uitgang?

Laatst bewerkt door een moderator:
Een 3.5mm jack is meestal wat een koptelefoon gebruikt (ook 1.8 en 6.35)

Een tulp naar 3.5mm ziet er zo uit
260%5C265203.jpg

Als je koptelefoon stekker te groot is moet je zo'n verloopstukje:
t-85-83.jpeg

Voor het beste effect doe je idd beter eerst naar een versterker toe, en dan de koptelefoon op de versterker aansluiten.

PS: Volgende keer wat meer info geven A.U.B, het is een kleine moeite en helpt ons enorm (samsung led televies zijn er namelijk 1000den)

Een 3.5mm jack is meestal wat een koptelefoon gebruikt (ook 1.8 en 6.35)

Een tulp naar 3.5mm ziet er zo uit
260%5C265203.jpg

Als je koptelefoon stekker te groot is moet je zo'n verloopstukje:
t-85-83.jpeg

Voor het beste effect doe je idd beter eerst naar een versterker toe, en dan de koptelefoon op de versterker aansluiten.

PS: Volgende keer wat meer info geven A.U.B, het is een kleine moeite en helpt ons enorm (samsung led televies zijn er namelijk 1000den)

Ik heb er een foto van gemaakt. Ik kan namelijk die tulp niet in mijn tv krijgen.

IMG590.jpg

Ik wil hem dan op een of andere manier naar mijn radio (geldt dat als versterker) door lussen. daar zit een rode en witte tulp op. en die zit weer aangesloten op mijn boxen? kan dit? of is dit een utopie?

Dat zijn allemaal adio IN voor zover ik kan zien, wat zou betekenen dat de hoofdtelefoon er niet in past.

Kost wel moeite om iemand te helpen die er geen zin in heeft om info te verschaffen, als je merk en type vraagt krijg je alleen het merk, weird.

Zal alleen een hoofdtelefoonuitgang op zitten, miss een scart met een stereouitgang maar dat moet nog worden bewezen.

Kost wel moeite om iemand te helpen die er geen zin in heeft om info te verschaffen, als je merk en type vraagt krijg je alleen het merk, weird.

Zal alleen een hoofdtelefoonuitgang op zitten, miss een scart met een stereouitgang maar dat moet nog worden bewezen.

Naast een usb poort die hier niet opde foto staat en ik vergeten was om te zeggen. zijn er geen in of uitgangen of gaatjes stokjes oid. dit is alles wat ik heb. het model en of serie nummer kan ik niet vinden op de tv. Ik weet alleen dat het een samsung led tv is. er zit ook een exlink op waar zoals het lijkt ook een jack 3.5mm in kan.. en er zit een digital audio out optical, maar dat is een hele vreemde uitgang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan