Nieuw profiel aangemaakt, agenda probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iejoor

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Goedemorgen
Vanwege een auto redirection probleem bij onze IT, was ik genoodzaakt om een nieuw profiel aan te maken. geen probleem- email komt gewoon binnen- maar agenda is plots leeg.
In het oude profiel staan de afspraken wel.
Als ik op de webmail kijk, is de agenda ook leeg.
Iemand enig idee hoe ik die agenda weer zichtbaar krijg? hij bestaat wel want op mijn Iphone/Ipad (owa) zie ik hem wel.

Hoe kan ik die auto redirector uitzetten in outlook? eerst hadden wij onze server in de UK staat, nu elders. Als de daadwerkelijke server niet gevonden wordt, verwijst hij nu naar de UK server- is wel verbonden, maar ontvangt uiteraard geen mail.

thanks

Ik zou verwachten dat de afspraken in een ander mail-account worden bijgehouden, want als zelfs de webmail (vlgs. mij vergis je je, en is dát OWA (Outlook Web Access) ipv. van op de iPad) dan zijn er geen afspraken op jouw account.
De afspraken kunnen bijv. op een ander Exchange account zijn, een gedeelde agenda/account of op een gmail account o.i.d.

Wordt dus zoekwerk van jouw kant welke agenda-items nu precies worden getoond in je iPhone/iPad.

Ben je verder zeker dat het niets met die auto redirector issues te maken heeft of de verplaatsing van de Exchange server zelf of een incomplete restore (indien nieuw ingerichte Exchange server) etc.?

Meer kan ik van hieruit niet als tips geven en zou ik de Exchange-/netwerk beheerder contacteren. Succes.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan