Nieuw programma geeft BSOD

Status
Niet open voor verdere reacties.

boerdet

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
126
Hoi,
Al een tijdje kan ik veel nieuwe programma's niet meer draaien omdat ik een vastloper krijg (stopcode op blauw scherm) zodra ik het de eerste keer na installatie wil openen. Ik probeerde het vandaag weer eens met FS2002, en het is weer niet te draaien. Ik heb WinXPpro op een AMD Athlon 1700+ etc.
Hoe kan ik die stopcode hierbij kopieren?
met vr gr Tijmen
 
als je naar start-instellingen-configscherm-systeembeheer-logboeken gaat kun je zien wat er is gebeurt.
je kan kiezen uit systeem toepassing en beveileging.
ik denk dat je toepassing moet hebben.
en post dan die fout melding
 
Aan FS2002 ben je volgens met flight Simulator bezig weest, heb je wel al de updat's opgehaal van windows.
Flight Simulatie is nog al zwaar progr. om te spelen.
 
Geplaatst door verhoog
Op deze site kun je de meest voorkomende BSOD's met hun oorzaak opzoeken.

Ik zal zeker de eerste de beste keer dat ik de BSOD weer zie (nu even niet..) naar deze site gaan.
Ook wil ik nog even reageren op Nightrider:
Mijn logboek neemt niets op (staat stil) sinds 13-08-2003...!!! Hoe kan dat nou ?

met vr gr Tijmen
 
misschien even bij eigenschappen kijken hoe je logboek staat ingesteld.
vreemd hoor
 
Geplaatst door nightrider
misschien even bij eigenschappen kijken hoe je logboek staat ingesteld.
vreemd hoor

Welke eigenschappen (en waar) bedoel je Nightrider?
 
als je op 1 van de 3 boekjes, met de rechter muisknop klikt.
dus toepassing ,beveiliging,systeem
en dan eigenschappen kun je zien hoe het staat ingesteld.

bv. systeem
staat in windows\system32\config\sysevent.evt
max logboek grote 512kb
drie keuzes staat standaard op :
gebeurtenissen overschrijven indien ouder dan ...


en bij filter moet je kijken of alles staat aangevinkt.

als ie het dan nog niet doet moet ik ook ff verder zoeken
 
Ja, alles staat standaard en zoals je zget, dus daar ligt het niet aan. ???????????
vr gr Tijmen
 
Ik ga er nu maar van uit dat er meer samenhangende problemen zijn met mijn WindowsXP en voel er veel voor maar eens te formatteren.
Daarbij heb ik het beginprobleem van de vraag (BSOD) opgelost, zo lijkt het tenminste, door een nieuwe en moderne Driver voor de videokaart te installeren. Ik kan nu het nieuw geinstalleerde FS-programma draaien.
vr gr Tijmen
 
Ik ga er nu maar van uit dat er meer samenhangende problemen zijn met mijn WindowsXP en voel er veel voor maar eens te formatteren.
Daarbij heb ik het beginprobleem van de vraag (BSOD) opgelost, zo lijkt het tenminste, door een nieuwe en moderne Driver voor de videokaart te installeren. Ik kan nu het nieuw geinstalleerde FS-programma draaien.
vr gr Tijmen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan