nieuw scherm in IE sluit voorgaande scherm af

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan eggink

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
19
Probleem:
Bij surfen met Internet Explorer wordt bij openen van een nieuw scherm het voorgaande scherm gelijk afgesloten. D.w.z. ik kan niet terug. Bij afsluiten met kruisje van nieuwe scherm sta ik niet in het voorgaande scherm maar op het bureaublad. Erg hinderlijk want zo moet ik steeds van voorafaan beginnen met weer opstarten van IE etc.

Het volgende heb ik allemaal al geprobeerd:
* Spyware verwijderen met laatste versies van Adaware SE en Spybot
* Hijackthis log laten controleren: is nu schoon
* toepassen van IE-fix -> geen verbetering
* SFC (system file checker) gerund. Niet gelukt want daarbij wordt steeds gevraagd om de systeem CD van de Prof Edition en ik heb de Home Edition. Kom er alleen doorheen na tig keer annuleren.
* Reinstall van IE 6 geprobeerd. Dat lukt ook niet want ik heb SP2 en krijg dus de melding:
"Setup heeft een nieuwere versie van IE op uw systeem aangetroffen. Setup kan niet doorgaan".
(ik had wel eerst de keyvalue van 1 in 0 gewijzigd).

Wat kan ik nu nog doen?
 
Mss wat ál te simpel, maar toch:
vinkje weghalen bij "Vensters opnieuw gebruiken bij activeren van snelkoppelingen"?
(staat in tabblad Geavanceerd onder Extra>Internetopties)
 
Geplaatst door nanette
Mss wat ál te simpel, maar toch:
vinkje weghalen bij "Vensters opnieuw gebruiken bij activeren van snelkoppelingen"?
(staat in tabblad Geavanceerd onder Extra>Internetopties)

Nee, helaas geen enkel effect.
Zou me ook erg verwonderen want dat vinkje hoort bij de standaard instellingen en mijn probleem lijkt me niet de standaard.
 
Geplaatst door jan eggink


Nee, helaas geen enkel effect.
Zou me ook erg verwonderen want dat vinkje hoort bij de standaard instellingen en mijn probleem lijkt me niet de standaard.

heeft iemand hier nog een ander idee?
groet,
Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan