Nieuw scherm, Kleine probleempjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

1Mitchell1

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Hallo,

Heb net mijn nieuwe scherm binnen gekregen een Packard Bell Maestro222ws 22inch
Maar mijn muis kan helemaal uit het scherm gaan, en dan moet ik hem irritant terug gaan zoeken. Kan ik instellen dat ie binnen het scherm blijft.

Nog een vraag:

Er zit audio in het beeldscherm, maar ik kan alleen of me boxen of het scherm erin doen? en ik heb aan voorkant 2. Microfoon en Normale groene. en achterkant 6? maar geen van ze doen het? Moet ik hier voor iets instellen?

Heb trouwens een 9800GT 1gb.

Nog een klein vraagje, ik ben net nieuw op Windows 7 met gewoon een compleet nieuwe PC, Maar nu zit ik met een internetprobleem, Paginas laden ECHT TE TRAAG, terwijl de pc juist heel snel is.
Probleemoplosser zegt dit: De verbinding tussen uw toegangspunt router of kabelmodem en internet is defect
wat kan dit zijn
MVG.

Laatst bewerkt:
Over de muis: Heb je meerdere beeldschermen? Sluit alle kabels af en doe één kabel in je videokaart.(DVI en VGA)

Maar 1, de packard bell dus, en VGA en DVI zitten er alleen in de blauwe en witte kabels.

Je sluit of alleen VGA of alleen DVI aan. De voorkeur voor DVI.

@crash, dat snap ik. Misschien zitten er allebei in, en dus zegt de computer dat je er twee hebt, en dan kan ie gewoon het 'scherm uit'.

@1Mittchell1,

Dat is raar. Instaleer je drivers. Je hebt toch een cd bij je svherm gekregen. Lees de handleiding goed door. Daar staan soms problemen en hoe je ze oplost. Succes!

Nou, mijn scherm switch automatisch over naar DVI omdat DVI beter is dan VGA. maar stel ik trekt de DVI-kabel eruit springt ie naar zen VGA.

CD heb ik al gelezen

Wat ik nu heb gedaan, is een 2e scherm op me bureau gelegt, best wel een koelkast maar dat maakt niet uit op VGA. Dus kan ik gwn door bewegen naar het 2e scherm. Een 2e scherm is ook wel fijner eigelijk. Tijdelijke oplossing.

Nu zit ik nog met de Audio vraag. Ben ik hier met een Dual-Plug vanaf?

bedankt voor snelle andwoorden

Nou, mijn scherm switch automatisch over naar DVI omdat DVI beter is dan VGA. maar stel ik trekt de DVI-kabel eruit springt ie naar zen VGA.

CD heb ik al gelezen

Wat ik nu heb gedaan, is een 2e scherm op me bureau gelegt, best wel een koelkast maar dat maakt niet uit op VGA. Dus kan ik gwn door bewegen naar het 2e scherm. Een 2e scherm is ook wel fijner eigelijk. Tijdelijke oplossing.

Nu zit ik nog met de Audio vraag. Ben ik hier met een Dual-Plug vanaf?

bedankt voor snelle andwoorden

Geen probleem... Maar zoals ik lees heb je een beeldscherm dat gaat op DVI én VGA. Haal je VGA eruit. Hij denkt dat er twee inziten dus twee schermen.

Geen dank!

Nee ik had op dat moment alleen DVI erinzitten, en nog deed ie dat. maar nu heb ik 2e scherm geplaats vind ik fijner. dus als ik nu naar rechts ga gaat ie naar andere scherm!

Bedankt toch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan