nieuw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
kheb ne nieuw scherm aangesloten op me computer ,die doet het perfeckt tot me windows xp start dan valt het weg en komt er op het scherm mode not supported ,kan iemand me hier verder helpen

Start eens op in de veilge modus en kijk eens of je de vernieuwingsfrequentie en / of de resolutie wat kunt bijstellen (naar beneden)

[edit] dat kun je zien en bewerken op je buroblad, rechtermuisknop, eigenschappen etc. etc.) [end edit]

Laatst bewerkt:
ok hij start al op ,maar krijg me pictogramen niet klein of me beeldschermresolutie krijg ik niet op 1024 bij 768,steeds ik hem eropzet en druk op toepassen komt hij terug op 800 bij
600 .weet iemand me raad en ja al bedankt he ,ben toch al ne stap vooruit :)

Dat riekt naar het nog niet geïnstalleerd zijn van de (juiste) videokaartdrivers.

Indien het een TFT (plat) scherm betreft:
Ga in veilige modus naar de eigenschappen van je beeldscherm->tabblad 'instellingen'->knop 'geavanceerd'->tabblad 'beeldscherm' zorg daar dat de vernieuwingsfrequentie op 60Hz staat.

Als het goed is kun je daarna wel in normale modus opstarten en de resolutie aanpassen.

kgeraak tot beeldscherm ,endan bij vernieuwingsfrequentie daar staat standaardinstelling van.... en dat kan ik niet verzetten
ps:het is inderdaad ne plat scherm
kan iemand me helpen

Laatst bewerkt:
Een heleboel monitoren hebben geen drivers nodig, de mijne (een Philips Brilliance 180P) had dat wel en pas daarna kon ik de scherminstellingen naar behoefte "tweaken", dus................ mogelijk de jouwe ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan