nieuw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gordijnman

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Hallo,
Ik wou graag een nieuwe monitor aanschaffen.
Ik wil graag HD-kwaliteit films erop kunnen bekijken, en heb gehoord dat alleen 24 inch en hoger dit ondersteund. Is HD een grote verbetering tov dvd-kwaliteit? Heb je er een supervideokaart voor nodig? Welk beeldscherm is hiervoor het meest geschikt? Ik zat zelf aan samsung te denken...
Mvg
Gordijnman

De samsung Schermen zijn indd uitmuntend.. vooral de nieuwe cystal design schermen..

je moet een decoder hebben op je pc.. een Blue ray speler.. of op de illegale manier .. het downloaden van de blu-ray films..

of het een verbetering is..: een dvd is 4,7 GB groot.. MAX of de dvd 9 van een 7 a 8 GB

een blu ray is 25 GB groot.. en alles is scherper en mooier..

ik zou zelf niet mijn films op de pc willen zien.

1 omdat je geen mooi geluid heb
2 het scherm altijd te klein is..

via de technologie van de Blu-ray de flatscreens.. de hdmi kabels.. is alles zo zuiver.. prachtig gewoon..

grrtz

bedankt voor je reply!

Een decoder, is dat een stukje hardware, of een programmaatje? Hoezo zou het geluid niet mooi zijn? en 24 inch is toch groot genoeg om vrij comfortabel een filmpje te zien?
en is er nu echt een goede videokaart voor nodig?
:) groetjess

bedankt voor je reply!

Een decoder, is dat een stukje hardware, of een programmaatje? Hoezo zou het geluid niet mooi zijn? en 24 inch is toch groot genoeg om vrij comfortabel een filmpje te zien?
en is er nu echt een goede videokaart voor nodig?
:) groetjess

denk software matig dat dit moet lukken en het geluid.. of je moet een dolbysurround kaart in je pc hebben hangen met dus ook het dolbysurround systeem eraan hebt hangen dan heb je goede kans dat het mooi wordt weergegeven..

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan