nieuw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

stykurgh

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Goedenavond ,

Volgens mij zijn beide hetzelfde bij die van launch zie ik dit staan:
E2407HDSV-B1

Hoi,

Deze heeft dvi en is iets duurder ik zelf zou de Iiyama kiezen maar dat is natuurlijk persoonlijk

Laatst bewerkt:
Hoi,

Waarom als ik vragen mag want je hebt toch op je videokaart dvi aansluiting? Welke videokaart heb je

uhh, ik heb een dvi-i aansluiting, of kan daar ook gewoon dvi-d op?!

Hoi,

Ik lees toch ergen ik heb dvi-i maar dat is volgens mij vanaf je videokaart altijd dvi-d maar als je je videokaart even meld weten we het zeker en hier staat in het midden uitleg dvi-d- dvi-i

DVI
Afkorting van Digital Video Interface. Een digitale aansluiting die een hogere resolutie en verversingsfrequentie aankan. DVI is er in twee soorten: DVI-D en DVI-I. Verschil is dat DVI-D alleen met digitale signalen overweg kan, terwijl DVI-I zowel digitaal als analoog kan verwerken. In de praktijk wordt DVI-I nauwelijks gebruikt.

staat niks over dat soort dingen.

http://www.xfxforce.com/ecms.ashx/2...ardModels17/HD4870HD487AYDFBracket354x312.jpg

zo ziet de achterkant eruit.

Hoi,

Gewoon dvi-i maar e dvi kan dus wel op de dvd-d gezien de uitleg en dat klopt wel dat ze op de kaart dvi-i zijn want zijn met een adapter aan te sluiten op en vga aansluiting op een monitoer

ja dat wist ik. maar kan je een dvi-d kabel in een dvi-i aansluiting doen? of zit er op dat scherm een dvi-d aansluiting en gaat de kabel naar de pc, heeft die dvi-i? of zo? sorry dat ik het niet helemaal snap

Hoi,

Ja dat kan je gewoon doen aansluiting is het zelfde voor beide alleen het signaal wat er uit komt is niet het zelfde maar een monitor met een dvi-d kabel kan je aansluiten op je videokaart.

maar is dat dan niet nadelig voor de snelheid en de kwaliteit?

Hoi,

Nee hoor je aansluiting op je videokaart (dvi-i) stuurt op bepaalde pins een analoog signaal mee om via een adapter een vga monitor te kunnen sturen maar in jouw geval wordt en blijft het digitaal dus geen verlies qua signaal.

Hoi,

Zou best eens kunnen dus wat let je, succes met de aankoop:thumb::thumb:

ik had toch nog 1 vraag. bij de afstelmogelijkheid staat tilt. wat is dat precies?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan