Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens deze productbeschrijving zit er één volumeknop op de rechtersataliet en een bass-control op de subwoofer.jawel maar die staan allemaal aan![]()
Volgens deze productbeschrijving zit er één volumeknop op de rechtersataliet en een bass-control op de subwoofer.
(Die versterkte hoofdtelefoonuitgang laat ik buiten beschouwing, of heb je er een hoofdtelefoon in zitten?).
Er zat ook een papieren handleiding bij de set, wat staat daar in?
Kijk eens in Apparaatbeheer, Besturing voor geluid, video en spelletjes.
Voorbeeld:QUOTE]
Nee boeing ik heb geen gele of rode icoontjes staan.. er zit indd een volumeknop op de FR boks, die heb ik aangezet. Er zit ook een bass-volume knop op de sub ja die stond ook aan. In de handleing stond alleen welke draden waar in de sub moesten en welke waar in de pc. ik heb de draden van sub naar pc gewoon op kleur erin gedaan. in de handleing staat groene front stekker op front out, zwarte rear stekker op rear out en oranje center/sub stekker op center/LFE.. misschien dat ik dat dan verkeerd heb gedaan want op mijn systeemkast bij de inouts staat alleen -1, -2 het icoon van een mic, -3 em digital out..
ik heb nu rear in -2 (zwart in zwart), front in -1 (groen in groen) en cen/sub in digital out.. (oranje in oranje) is dit wel oke??
Groetjes Sandy
Je moet niet beide drivers installeren.
Je hebt de drivers van de Creative-kaart als 1e geinstalleerd. Dan moet je ook de boxen op deze kaart aansluiten.
Dus gooi de drivers van nVidia er maar weer af. Deze kaart heb je namelijk ook uitgeschakeld in het BIOS.
ik heb van nvidia ook drivers voor de video. als ik in de software lijst kijk zie ik indd nvidia driver verwijderen staan. als ik dat probeer krijg ik een melding met 2 keuzes:
- verwijder alle nVIDIA stuurpr.
- verwijder alleen het volgende:
* nvidia IDE driver
* nvidia memory controller driver
* nvidia nforce PCI system management driver
kan ik dit wel allemaal weghalen dan??![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.