Nieuw Spel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IKbenikzeidegek

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2007
Weet iemand misschien nog een leuk computer spel dat ik kan spelen.
Ik weet niets meer.
Wat voor spel maakt me niet echt uit zolang het maar geen shooter is. Die heb ik nu wel gespeeld.

World In Conflict vind ik een leuk spel :thumb:

Ik weet niets meer.
Wat voor spel maakt me niet echt uit zolang het maar geen shooter is. Die heb ik nu wel gespeeld.

Diablo II......sorry , kon het niet laten......spel is onverslijtbaar:p

World in Conflict ziet er leuk uit.
Tijd om te downloaden.

Ik ben nooit zo'n diablo fan geweest :(

Heb net rome total war weer is gespeeld. Ik heb voor de eerste keer wereld dominatie als doel genomen. En geslaagd uiteraard. Er zat alleen een heel irritante settlement helemaal bovenaan. Het duurt een eeuwigheid om er te komen

Met nieuw spel bedoelde ik trouwens niet nieuwe in de zin van net gemaakt maar nieuw in de zin van nog nooit gespeeld.

Laatst bewerkt:
Ik weet niets meer.

Wat dacht je ervan om er geen wel-niet-heb-ik-al-gespeeld spelletje van te maken?
Als jij nou eens aangeeft wat je allemaal al wél hebt gespeeld, wordt het uit de vele tientallen / honderden games die er zijn een stuk gemakkelijker om er een paar te noemen die je nog niet hebt gespeeld.

Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken.
Maar dan zou ik heel lang bezig zijn.
En als ik zou kunnen zeggen wat ik precies allemaal wel heb gespeeld dan zou het vrij makkelijk zijn om nieuwe games te vinden aangezien het er dan niet zo heel veel zouden zijn.

En wie weet noemt iemand een spel op dat ik al heb gespeeld maar waarvan ik denk, hé dat was best leuk.

Laatst bewerkt:
mijn kleine zusje wilt ook bijdrage leveren aan je zoektocht naar een leuk spel: Elmo memory game. HAHAHAHA lol

Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken.
Maar dan zou ik heel lang bezig zijn.

En jij denkt dat wij heel lang bezig zullen zijn met games te noemen waarvan jij dan gelijk zegt: "Nah, die heb ik al gespeeld". Toedeliedoki, maak maar een lijst en post deze hier.

En jij denkt dat wij heel lang bezig zullen zijn met games te noemen waarvan jij dan gelijk zegt: "Nah, die heb ik al gespeeld". Toedeliedoki, maak maar een lijst en post deze hier.
Hoezo? Eerste spel dat iemand noemt direct eentje die ik niet kende. Kan over een half uurtje het installeren en effe spelen.

Dit leert me dus, LIEG ALTIJD. Inplaats van te vragen of iemand nog leuke spellen weet kan ik beter om een top 10 vragen. Dan heb je hetzelfde resultaat maar met minder gezeur.

Het is veel moeilijker om een lange lijst te maken dan voor één iemand om 3 spelletjes op te noemen. Er zijn heel veel spellen en als je het niet in de klassieker hoek zoekt dan stuit je in no time op een spel.
Van mij hoeft niemand op een lange zoektocht te gaan hoor. Ik vraag toch aan niemand dat wanneer ik een spel al heb gespeeld en niet opnieuw wil spelen om een nieuw spel te vinden? Dan koop ik wel een slaaf.

Is memory elmo niet dat spel waarbij je mensen moet vermoorden op de gruwelijkste manier die je kan bedenken?

Laatst bewerkt:
Het is jouw topic en jouw vraagstelling. Ik hoop echt voor je dat er vele mensen zullen reageren. Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan