Ok, na ongeveer 1 jaar van wikken en wegen / vergelijken en kijken, moet het hieronder staande systeem het uiteindelijk gaan worden. Over 2 weken gaat de bestelling de deur uit. (Over 2 weken omdat Intel midden / eind juli wederom zijn prijzen zou gaan laten zakken, zodat ik mogelijk weer 50 euro op de E6700 ga besparen)
Schiet svp eens op dit systeem en laat mij weten wat je absoluut anders zou doen: (kan ik weer gaan wikken en wegen............)
Ik ben geen gamer, draai best wel redelijk wat zware (grafische) Office-applicaties en daarnaast download ik best wel veel films die, na encodering, uiteindelijk gebrand moeten gaan worden. (Het encoderen gaat op mijn huidge systeem traaaaaaaaaaaaag) Na branden verwijder ik de films weer van de hdd.
Configuratie:
Moederbord Socket 775 -Asus P5B Deluxe/WiFi-AP (sound en wireless netwerk onboard)
2x Geheugen DDR2-800 -Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 Kit (=dus 4 giga)
CPU Socket 775 -Intel® Core™ 2 Duo E6700
CPU Koeler Scythe Infinity
Grafische kaarten nVidia PCIe -Asus EN8800GTS/HTDP
Behuizingen Big Tower -Cooler Master Stacker 831
Behuizingen - Koelers 2x Papst 4412/F2GLL
Voeding 800 Watt -Tagan TG800-U25
OEM Besturingssystemen -Microsoft Windows Vista Ultimate
OEM Office -Microsoft Office 2007 Small Business
PC-Systemen - GarantieAlternate 3 jaar on-site garantie
PC-Systemen - RAID-Configuratie Alternate Raid 0 Configuratie
DVD-reWriters Serial-ATA -Asus DRW-1814BLT
DVD-drives Serial-ATA -Asus DVD-E616A3T
Toetsenborden - -Logitech Cordless Desktop LX710 Laser (linkshandig)
2 Harddisks 3,5 inch SATA -Western Digital Raptor 10.000 RPM (2x150 giga) ->> voor OS en in Raid 0
2 Harddisks 3,5 inch SATA -Western Digital Caviar SE (2x 320 giga)
Geluidsboxen, monitor, scanner en 2 printers gaan van het oude systeem mee naar het nieuwe.
Schiet svp eens op dit systeem en laat mij weten wat je absoluut anders zou doen: (kan ik weer gaan wikken en wegen............)
Ik ben geen gamer, draai best wel redelijk wat zware (grafische) Office-applicaties en daarnaast download ik best wel veel films die, na encodering, uiteindelijk gebrand moeten gaan worden. (Het encoderen gaat op mijn huidge systeem traaaaaaaaaaaaag) Na branden verwijder ik de films weer van de hdd.
Configuratie:
Moederbord Socket 775 -Asus P5B Deluxe/WiFi-AP (sound en wireless netwerk onboard)
2x Geheugen DDR2-800 -Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 Kit (=dus 4 giga)
CPU Socket 775 -Intel® Core™ 2 Duo E6700
CPU Koeler Scythe Infinity
Grafische kaarten nVidia PCIe -Asus EN8800GTS/HTDP
Behuizingen Big Tower -Cooler Master Stacker 831
Behuizingen - Koelers 2x Papst 4412/F2GLL
Voeding 800 Watt -Tagan TG800-U25
OEM Besturingssystemen -Microsoft Windows Vista Ultimate
OEM Office -Microsoft Office 2007 Small Business
PC-Systemen - GarantieAlternate 3 jaar on-site garantie
PC-Systemen - RAID-Configuratie Alternate Raid 0 Configuratie
DVD-reWriters Serial-ATA -Asus DRW-1814BLT
DVD-drives Serial-ATA -Asus DVD-E616A3T
Toetsenborden - -Logitech Cordless Desktop LX710 Laser (linkshandig)
2 Harddisks 3,5 inch SATA -Western Digital Raptor 10.000 RPM (2x150 giga) ->> voor OS en in Raid 0
2 Harddisks 3,5 inch SATA -Western Digital Caviar SE (2x 320 giga)
Geluidsboxen, monitor, scanner en 2 printers gaan van het oude systeem mee naar het nieuwe.
Laatst bewerkt: