Nieuw systeem, gaarne jullie mening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, dus dat grote bedrijf waar we het over hebben heeft dus altijd gelijk??

Herinnert u zich deze nog!!

Voor Windows Vista is een 'moderne' processor vereist, 512 MB geheugen en een grafische kaart die DirectX 9 ondersteunt. Dit zijn de minimale systeemeisen. Aanbevolen specificaties heeft Microsoft nog niet bekend gemaakt.

http://www.computertotaal.nl/web/Ar...t-maakt-systeemeisen-Windows-Vista-bekend.htm

En deze!!

Quote van Pasja:

Ik twijfelde al niet (na vele uren research op het w w w voordat ik mijn "monstertje" ging kopen, -zie "systeem van Pasja"-), maar nu weet ik zeker, minimaal 2 giga aan boord is voor Vista zeer, zeer prettig

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=313358&highlight=vista+geheugen

Ik wil geen discussie opwerpen maar MS heeft soms ongelijk.

Groeten,
René

Ah, dus dat grote bedrijf waar we het over hebben heeft dus altijd gelijk??

Herinnert u zich deze nog!!

Voor Windows Vista is een 'moderne' processor vereist, 512 MB geheugen en een grafische kaart die DirectX 9 ondersteunt. Dit zijn de minimale systeemeisen. Aanbevolen specificaties heeft Microsoft nog niet bekend gemaakt.

http://www.computertotaal.nl/web/Ar...t-maakt-systeemeisen-Windows-Vista-bekend.htm

En deze!!

Quote van Pasja:

Ik twijfelde al niet (na vele uren research op het w w w voordat ik mijn "monstertje" ging kopen, -zie "systeem van Pasja"-), maar nu weet ik zeker, minimaal 2 giga aan boord is voor Vista zeer, zeer prettig

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=313358&highlight=vista+geheugen

Ik wil geen discussie opwerpen maar MS heeft soms ongelijk.

Groeten,
René

Sta ik nog steeds 100% achter en het spoort precies met wat ik hierboven schreef. Ook op de minimale systeemeisen "loopt" het, dus ik snap "the point" niet goed, vooral ook omdat ik om 11.20 uur schreef : Ik ben eveneens verbaasd. Als Microsoft minimum eisen noemt (1 Ghz) dan mag je er idd. vanuit gaan dat die waarde de "instap" is om te kunnen spelen en elke Ghz boven die 1, zal de "speelbaarheid" alleen maar ten goede goede komen.

Dus ik snap echt niet wat nu het "punt" is dat je wil maken? Microsoft had gelijk met wat zij schreven, het drááit op die specs, alleen, lekker..... ? Nee!

Dat is al de tweede keer dat je dat zegt. Meen je dat nou werkelijk of bedoel je het sarcastisch en ben je dus zo dom als het achtereind van een... ?
Dat laat ik helemaal aan jouw deskundigheid over:

in een ander topic lach je om systeemeisen en beweer je er geen rekening mee te houden, sterker nog, jij beweert dat het allemaal ook prima werkt als je ónder de aanbevolen systeemspecs van een fabrikant gaat zitten, in dít topic beweer je dat het allemaal alleen prima gaat werken als je ver bóven de door de fabrikant aangegeven specs gaat zitten.

Ma.w.: wanneer Tandstickor meent dat we het advies van fabrikant A van stukje hardware B aan de laars moeten lappen omdat die fabrikant het naar jouw mening allemaal te hoog inschat, danwel Tandstickor meent bij fabrikant C van stukje software D dat die fabrikant het allemaal te laag inschat, wij dat allemaal als feit en de waarheid aan moeten nemen omdat jij dat schrijft?
Dacht 't niet................

Ehh, wie is er hier nu....................................?

Laatst bewerkt:
Dus ik snap echt niet wat nu het "punt" is dat je wil maken? Microsoft had gelijk met wat zij schreven, het drááit op die specs, alleen, lekker..... ? Nee!

Dat is het punt wat ik wil maken.

Jij weet zelf ook wel dat toen Vista werd gelanceerd er maar al te veel experts (échte) waren die de door MS gestelde mimimum geheugeneisen een lachertje vonden.

Het was/is niet mijn bedoeling hier ruzie over te krijgen, maar ik weet wel dat FSX op die minimum systeemeisen niet tot niet prettig loopt.

Groeten,
René

in een ander topic lach je om systeemeisen en beweer je er geen rekening mee te houden, sterker nog, jij beweert dat het allemaal ook prima werkt als je ónder de aanbevolen systeemspecs van een fabrikant gaat zitten, in dít topic beweer je dat het allemaal alleen prima gaat werken als je ver bóven de door de fabrikant aangegeven specs gaat zitten.

Welke post doel je op? Ik heb echt geen flauw idee wat je nu allemaal weer zegt...
Je zult wel appels met peren vergelijken.

Het systeem van BluRay is veel beter dan van TS.
Of je er 3 jaar mee kan doen ligt er natuurlijk aan hoe de ontwikkeling de komende jaren gaat. En dat is moeilijk in te schatten.

sluiten

bij deze sluit ik de vraag en wil ik een ieder bedanken voor zijn bijdrage.
Ik ga nu eerst met vakantie :):thumb::D:cool: en zal daarna beslissen.
Ik zal wel laten weten wat het geworden is

groet

peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan