nieuw systeem kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryblue

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Ik ben van plan een nieuw systeem aan te schaffen, en ik heb het volgende bij elkaar gezocht:

kast: Sweex ATX Behuizing 300W Spoetnik Zwart
moederbord: Asus M2V
processor: AMD Athlon 64 X2 4200+
processor-koeler: Spire VertiCool IV
grafische kaart: Sapphire ATI X1550, 512MB
geheugen: 2x Crucial 1GB DDR2 800MHz
HD: Hitachi Deskstar T7K500 500GB 16MB (SATAII)
DVD-brander: Samsung SH-S203B DVD-rewriter 20x SATA (zwart)

Klopt het allemaal een beetje, of zijn er dingen die niet gaan werken/niet zo verstandig zijn...

Alvast bedankt voor de reacties

Kast en voeding NIET doen, Sweex is voor wat dat betreft een slechts merk, koop in ieder geval een goede A-merk voeding, is super-belangrijk!!

ok ga ik voor die sweex kast nog wat anders zoeken
Ik ga de pc aanschaffen bij Norrod, die hebben een huismerk behuizing & voeding, is dat beter ?

hij is bedoeld voor thuisgebruik:

- hij moet overweg kunnen met 10mb/s internet en daarnaast nog zonder moeite een filmpje draaien.
- het hoeft verder niet de ultieme gamersexperience te geven, maar een spelletje op zijn tijd blijft leuk :)

ik heb niet echt een idee waar ik moet letten bij aanschaf van een voeding of kast (wat kan er mis zijn met een standaard metalen opbergdoos om al je apparatuur in vast te schroeven :confused:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Harry,

Ik draai al bijna 6 jaar met een kast en voeding van Norrod en heb daar helemaal geen problemen mee. Ben het wel eens met mrmusic dat je Sweex beter maar kan vergeten.

Waar moet je op letten? Dat is heel veel, maar daar kan je zover in gaan als je zelf wilt. Ik zou een door alle posts hier bladeren. Dat geeft een behoorlijk goede indruk.

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan