Nieuw systeem max 600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

apikills

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2005
Ik ben op zoek naar een nieuw systeem en zag onderstaande medion-pc

MEDION® AKOYA® PC P5262 E
Intel® Core™ i5-3450 processor, Authentieke Windows® 7 Home Premium, AMD Radeon™ HD7450 met 1 GB DDR3 videogeheugen, 4 GB DDR3 intern geheugen, 1 TB harde schijf, Dual Layer DVD-ReWriter, gigabit netwerkkaart, USB 3.0

http://www.medion.com/nl/electronic...C+P5262+E/410016295?category=multimedia_pc_39

De bedoeling is dat ik mn MSoffice2010 gebruik, grafisch pakket Coreldraw X6, uiteraard internetten en zo af en toe games. Gaat deze pc-config mij hiermee blijmaken?

Gr. Api

licht er aan welke games er gespeeld gaan worden ik kan je wel vertellen dat de videokaart in dit ding zeer zwak is.

Die kaart is niet zwak,
Het tegenovergetelde,
Kijk hier maar naar

Voor jouw eisen is dit wel een mooie pc,

Ik zou later wel een ram upgrade doen

Hoi marceltje9 en firest0rm,

bedankt voor jullie reacties. Ik ben zeker geen high-end gebruiker (meer), voornamelijk zakelijk. Uitbreiding geheugen is dat nog mogelijk wbt het aantal slots of bedoel je de bestaande sets verwijderen en vervangen door anderen?

Mn de rekensnelheid is voor mij belangrijk ivm het gebruikvan grafische programma's en het tegelijk meerdere programma open hebben staan, nogal ongeduldig zeg maar :D

Gr. Api

Die kaart is niet zwak,
Het tegenovergetelde,
Kijk hier maar naar

Voor jouw eisen is dit wel een mooie pc,

Ik zou later wel een ram upgrade doen

Dan moet je eens wat beter naar je video kijken.
die gast heeft alles op low en een resolutie van waarschijnlijk 800x600 prut dus en hij heeft de kaart ook nog eens moeten overklocken.
als we verder gaan kijken naar dit youtube filmpje dan kunnen we ook dikke haperingen zien het spel speelt dus niet vloeiend niet eens op low settings
dat bewijst eerder dat de kaart gewoon zwak is

een getraind oog had dit gezien.

welke games gaan er gespeeld worden?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan