Nieuw systeem samengesteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fragzor

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Beste Helpmij'ers,

Een tijdje terug heb ik wat vragen gesteld over het samenstellen van een pc.
Nu heb ik zelf deze configuratie samengesteld:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...ct[225309]=2&product[225949]=1&product[2144]=

Zullen al deze producten met elkaar werken? En is dit ook de juiste keuze voor geheugen? (zal de volledige snelheid ook door dit systeem benut worden?)
Ook weet ik niet of alle onderdelen in de midtower zullen passen, kan iemand dit goed inschatten?

Verder, kan iemand met ervaring met azerty me vertellen of alle originele verpakkingen van de onderdelen meegestuurd worden? (vooral van belang bij de videokaart met overdraagbare levenslange garantie, heb hier wel al over gemaild naar azerty maar misschien kunnen jullie mijn vraag sneller beantwoorden :) )

Mvg.
Dennis

Edit: werkende link geplaatst en er zit wel koelpasta bij: arctic silver 5 ;)

Laatst bewerkt:
Volledige assemblage, testen enzo, en ook assemblage wanneer iets vervangen moet worden, garantie van 3 jaar. Ik weet niet of die garantie ook op de producten zelf geldt? (soms heb je zoiets moois, en daar ging ik van uit) weet iemand hier misschien meer van?

Ben niet kapot van LG en raad je de Writemaster serie van Samsung aan .......:thumb:

Stom stom, ik wíst gewoon dat ik iets vergeten was xD
Had er al wel naar gekeken en dacht aan zoiets: http://www.azerty.nl/8-862-241745/lg-gh22ls50-super-multi-schi.html

Denk dat dit wel een goede drive is?
Ik heb hier niet echt veel verstand van maar zag alleen dat je deze vergeten was.

Ik denk dat LG op zich wel goed is, ze hebben een goed verleden, heb in het verleden ook wel eens mensen gezien die een eenvoudige cd-speler lieten vervangen door een LG cd-brander.

Ik denk wel dat Asus een betere keuze is maar ik zie in die dvd brander zeker geen slechte.

[edit] ik zie al dat Raymond, die er meer verstand van heeft meent dat LG niet het beste merk is.

Let op !! Ik zeg niet dat hij slecht is maar ik weet zeker dat je van de Samsung langer plezier zal hebben.....

Bedankt voor de input tot nu toe, ik denk dat mijn systeem nu dus compleet is ^^

De grootste vraag die nu resteert echter wat die garantie precies inhoud (zou daarover ook azerty kunnen mailen maar misschien kan iemand met ervaring hiermee er iets over vertellen)

Ik kan de pc namelijk wel met een vriend van me in elkaar zetten, en dat scheelt dan dus 110 euro. Ik weet dus nie precies wat die 3 jaar garantie inhoud :P

Laatst bewerkt:
als jullie het in elkaar zetten en er breekt iets af, dan krijg je geen garantie.

ik zou ieder geval de essamblage pakken van 1 jaar (60 euro) ze testen meteen de hardware, dus je loopt het risico niet om iets stuk te maken.

ik had het toevallig ook gevraagt en dit is wat hun me stuurde

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bestelling.

Zoals we kunnen zien, kiest u ervoor om de pc zelf te assembleren.

We willen u wel attenderen op het volgende:

Aangezien de pinnetjes van de socket van het moederbord (Intel) zeer gevoelig zijn, blijkt dat veel klanten de pinnetjes kapot drukken. Dit is het gevolg van het verkeerd monteren van de cpu op het moederbord. Ondanks het feit dat onze klanten veel kennis hebben van pc's, onderdelen en ICT in het algemeen, overkomt het hen ook.

Wij kunnen in dat geval geen garantie geven, want het gaat om gebruikersschade. In dat geval kunt u het moederbord weggooien.

We raden u daarom aan om de computer door Azerty te laten bouwen tegen een assemblageprijs van 59,00 euro, artnr 7517, zodat u zeker weet dat wij de onderdelen hier goed kunnen testen. Ook heeft u dan een garantie op de assemblage van 1 jaar. In het geval van incompatibiliteit kunnen we direct actie ondernemen door een ander product te kiezen, uiteraard in overleg met u.

Wanneer u de computer zelf gaat bouwen, zou u eventuele incompatibiliteit pas opmerken tijdens het testen van de computer. In dat geval kunt u het product wel terugsturen via de rma afdeling, maar dan krijgt u achteraf te maken met onnodige kosten en tijdverlies. De kosten van incompatibiliteit zijn in dat geval voor uw rekening.

Graag horen we waar u de voorkeur aangeeft:

1) Ik laat mijn computer assembleren en hardwarematig testen door Azerty voor 59,00 euro en heb een jaar lang garantie op de assemblage

2) Ik laat de cpu, koeler en het geheugen op het moederbord assembleren en testen op beeld voor slechts 19,99 euro.

3) Ik draag zelf het risico van incompatibiliteit. Eventuele problemen en bijbehorende kosten (daling van de dagwaarde, stockingskosten) in de toekomst ten aanzien van incompatibiliteit zijn voor mijn eigen rekening

Voor vragen en/ of opmerkingen over deze mail kunt u me altijd bereiken. We zien uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Let op: Defecten of softwareproblemen (bv. virussen) door toedoen van gebruikers komen nooit in aanmerking voor garantie.

Ik zie dus wel dat ik het assembleren maar beter aan azerty kan overlaten ^^
Ik wil het graag van de site bestellen, maar ik wil ook graag (lees: moeder zit me erg op de nek) bij lokale pc-bedrijven terecht als er iets stuk is. Kunnen de onderdelen gewoon door een dergelijk bedrijf opgestuurd worden naar de fabrikant binnen de termijn van de fabrieksgarantie?
(dus niet door azerty, maar een lokaal bedrijf)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan