Nieuw systeem samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neuzenaartje

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om binnenkort m'n systeem te upgraden met de volgende onderdelen:

Moederbord: Asus P6T6 WS Revolution
Processor: Intel Core i7 920
6GB geheugen: OCZ Platinum XTC OCZ3P1600LV6GK
Grafische kaart: Asus ENGTX295/2DI/1792MD3
24" monitor: Samsung Syncmaster T240

De voeding (Cooler Master Silent Pro M700), harde schijven e.d. heb ik al. Overklokken ben ik niet van plan tenzij het heel erg gemakkelijk is.

Graag een reactie op deze configuratie, en verbeteringen zijn natuurlijk welkom...!

Als je niet echt van plan bent over te klokken, waarom dan dat snelle geheugen?

@ Pasja: waarschijnlijk Windows Vista Ultimate 64 bit met SP1

@ crash: dit geheugen leek me er wel goed bij te passen. Heb je iets anders voor me dat er beter bij zou passen?

In dat geval denk ik dat het een leuke configuratie is, inc. het geheugen.

prijstechnisch is langzamer geheugen nauwelijks goedkoper. Dus dit is gewoon de beste keuze!

Als je toch zou willen overclocken, dan zou ik er een goede processorkoeler bij doen, maar dat kan je altijd nog doen.
Je zal je 600W-voeding wel aardig gaan belasten. Het moet wel draaien, maar ruim is het niet.
(een systeem met HD4870x2 verbruikt rond de 400W)

@ marsmannetje: welke processorkoeler zou hier goed bij passen? Coolermaster Silent Pro M700 is een 700 watt voeding, dat is toch wel genoeg?

@ marsmannetje: welke processorkoeler zou hier goed bij passen? Coolermaster Silent Pro M700 is een 700 watt voeding, dat is toch wel genoeg?
leesfoutje. Ik las M600 :confused:
700W is inderdaad zeker genoeg.

goede processorkoelers zijn er genoeg. bijv de Mugen 2.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan