nieuw systeem slaat om onbekende redenen uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
sins vandaag(eig heeft hij sins de twee weken dat we hem hebben nog niet helemaal goed gedraaid) start de pc ineens gwn op:( hij geeft geen foutmelding, ik ben vergeten hoe ik moet instellen dat hij wel een foutmelding geeft, hoe doe ik dat? als ik dat weet zal ik eerst es proberen zelf op te lossen, weet ik het niet, dan zet ik het hier ff

Neem aan dat je xp hebt.
Rmuisknop deze computer>eigenschappen>geavanceerd>opstart en herstelinstellingen>vinkje weghalen bij deze computer opnieuw opstarten.
ipv opnieuw opstarten krijg je nu een foutmelding.

Skelle als je een foutmelding krijgt post het ook even :thumb:

dit is de foutmelding die ik krijg: onderste van het scherm:

*** stop: 0*0000000A, (0*0000000001c, 0*00000000000000, 0B04fadoa)

bezig met starten van de fysieke geheugendump
de fysieke geheugendump is voltooid.
neem contact met de systeembeheerder of de afdeling technische ondersteuning voor hulp

mijn intuïtie zegt me dat er iets mis is met het ramgeheugen. ik had ook meerdere dingen tegelijk opengedaan als test: dvd bekijken, virusscannen, maar hij liep al na die twee dingen vast. ik had ook al opgemerkt dat hij geen screensaver meer deed, dus heb ik de pc "gedwingd" screensaver aan te zetten dmv voorbeeld van screensaver, daar liep hij al na twee foto's van de slideshow vast, maar daar zei hij aan de bovenkant van het scherm iets van beeldschermadapter. mar bij die pc is de videokaart onboard en dus shared videogeheugen, dus weer ram..., ben ik juist?

Laatst bewerkt:
vreemd, vandaag werkt die weer normaal, het enigste wat ie zei is: windows is hersteld van een zeer ernstige fout:confused:

hellup...gisteravond wer gebeurd:confused: mijn pa heeft de foutmelding bij de pc-maker binnengebracht:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan