Nieuw systeem voor o.a. Minecraft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
je zult hiermee minecraft zeker kunnen spelen maar om dan ook nog te gaan recorden dan word deze computer nogal traag en zul je zeker geen 50fps halen of goede kwaliteit beeld krijgen

Prima om op normale settings te spelen, maar 50 fps met recording zit er niet in idd

Waar ligt dat dan aan?de ram of...en is de ram op deze pc uitbreidbaar?en kan ik het wel recorden als ik filmpjes maak/bewerk?

Ik snap dat laatste niet maar (verbeter me als ik onzin praat) de processor moet sneller een betere videokaart moet erin.
voor dit geld gaat het niet werken

Zijn deze cpu en gpu vervangbaar?en ik bedoelde als ik filmpjes bewerk/maak of ik dit can recorden voor youtube?

dan zou ik een hi end pc aanraden, maar die zijn verschrikkelijk duur (spreek uit ervaring, 900 euro) en heb je het voor youtube over?

Nieuwe pc:MEDION® AKOYA PC P5205 E Battlefield 3,Crossfire,Minecraft,Brickforce en Combat Arms wil ik er mee kunnen spelen,er zit een NVIDIA® GeForce® GTX 660 in,kan ik die games er mee spelen?

Aangezien het gaat om de aanschaf van een systeem en niet over de game Minecraft:

Topic verplaatst van Spellen - Overige / Algemene vragen ---> Hardware-aankoop nieuw systeem/upgraden.

Tevens daarvoor ter verduidelijking de titel van je vraag aangepast.

Succes met je vraag.:thumb:

ik denk het wel, de videokaart trekt battlefield volgens dit topic, alsnog zal je er waarschijnlijk niet 50 fps op ultra mee halen, zeker niet als je record.

Als je de PC zelf in elkaar zet, kan het nog veel goedkoper. Met bijna dezelfde prestaties als de MEDION® AKOYA PC P5205 E.
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/459413

- Ongeveer zoon 100 euro goedkoper.
- Phenom II x4 645 black edition (3,4Ghz)
- 8GB geheugen 1600Mhz
- 1TB 7200RPM 64MB WD hardeschrijf
- HD7850 2GB
- Degelijke kast met een Bronze certificate 550 wat voeding van XFX
- Windows 8 (64-bit)
- Uitbreidbaar tot 32GB Werkgeheugen. (Zit nu 1x8GB in)
- Uitbreidbaar met meerdere SD's (Sata-600)
- Uitbreidbaar met meerdere hardeschrijven in een raid opstelling (Sata-600)
- Uitbreidbaar met de laatste videokaarten.
- Uitbreidbaar met de laatste FX processoren van AMD.
- Uitbreidbaar met een Cardreader
- Uitbreidbaar met een draadloze kaart

Edit: De pc gaat met gemak 4 a 5 jaar mee mits je hem uitbreid.

Laatst bewerkt:
Uhm... Ik hoef alleen minecraft te recorden,en als ik filmpjes bewerk/animations maak wil ik dat ook recorden.maar kan ik al die onderdelen in één keer kopen?

Wat kunnen?die games?en mc recorden?en recorden als ik filmpjes bewerk/animaties maak?

Lijstje ziet er goed uit, alleen die SSD begrijp ik niet.
Je moet op z'n minst een moederbord hebben die mSATA heeft en de snelheden zijn alles behalve SSD waardig.
Ik zou eerder voor een "normale" SSD gaan die je via SATA-600 aansluit.

@JelleDekkers : Ik heb jouw berichten verwijderd. Een "stelling" plaatsen als bericht zonder verdere onderbouwing hierover geeft geen toegevoegde waarde aan dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan