Nieuw Systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin_ingen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
he mensden wat vinden julie hier van:

intel2,4ghz.
asus p4s8x lan sob
512 ram pc333
seagate 80gb
sparkel 128 ddram A7228DV dvi+tvout
brander
dvd
modem
verte
ziek ook www.alternate.nl

alvst bedankt,omdat ik van plan bent dit systeem te bestellen, ik wil een beetje mooie games als ut2003 spelen en DTP'en en met music werken.

Te weinig info, we hebben preciesere type's en snelheden nodig.

Meer info zou makkelijker zijn.
In ieder geval zou ik die Harddisk omruilen voor eentje die liquid bearing heeft, of een western digital caviar.
Ben zelf ook niet echt overtuigd betreffende de stabiliteit van de sis648 chipset. Kijk 'nshier voor een overzichtje- de 845pe bijv.)
Daarbij, 't wordt een gamepc? Dan zou ik zeker nog 'ns overwegen wat de beste videokaart voor je kan zijn. (kijk hier nog 'ns, en verder reviews)
Los daarvan: voor audiobewerking en sublieme gamesound zou je kunnen overwegen de onboard sound te skippen en gelijk een audigy aan te schaffen.

nou kijk het zit zo ik heb wel liqued bearing rings en ik had niet veel tijd, maar dat bleej niet zo tezijn, ik ben niet zo'n dag en nacht gamer ook al ben ik pas 15 maar ik vind programmatjes en dan vooral foto bewerking interessant.ik wil aleen nog wel ut 2003 en dat soort spellen kunnen spelen dus die video-kaart zit wel goed mijn budget is heel laag(ik ben 15) ik ben 1162 euro kwijt dat vind ik wel weer effies genoeg en kan je me vertellen wat er zo'n voordeel is aan de augigy.en als jullie specificaties wilen mot je dat maar ff vragen. en hoe zit dat met diesis648 chipset wat is daar mis mee!!

En wat voor systeemkast neem je,want dat is ook belangrijk..

Mvg
formatje

Geplaatst door kevin_ingen
vooral foto bewerking
ut 2003 en dat soort spellen
ik ben 1162 euro kwijt en kan je me vertellen wat er zo'n voordeel is aan de augigy.
en hoe zit dat met diesis648 chipset wat is daar mis mee!!
Even ingekort...vind je niet erg, toch? Werk met m'n lage expertise even de punten af:
Voor fotobewerking heb je genoeg geheugen, maar op het 2D (foto/video) vlak zou ik eerder aan een Ati kaart denken. Niet dat Geforce slecht is; heb zelf P.O.V. 4200ti 3,3ns SE64mb draaien op een 4400 snelheid.
Kijk, ik dacht dat je wellicht veel muziek bewerkte op de pc, maar je gaf al aan dat niet alleen het allerbeste genoeg voor je is: met onboard sound kun je ook gamen, en geluid bewerken.
sis648 Bedoelende dat ik idd onder de indruk ben van het bordje, maar dus niet overtuigd van de stabiliteit.
Hopelijk heb je d'r wat aan. suc6

heel erg bedankt allemaal!!! maar ik ga toch voor mijn eerste systeem. niet dat ik niet naar jullie advies wil luisterren maar ik vind dit voor mijn budget een mooi systeempie.

TOCH HEEL ERG BEDANKT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan