Hey!
Ik ben op zoek naar een nieuwe computer(heeft geen haast). Ik wil graag een compleet syteem kopen, en het níet in elkaar laten zetten omdat ik er gewoon geen verstand van heb
en omdat ik graag garantie heb mochten er problemen zijn etc. Ik weet dat het misschien minder kost, en dat je meer voor je geld krijgt maar dat ik heb ik er toch niet voor over. De vorige computer van acerr hebben we gekocht bij paradigit met 3 jaar service wat echt super bevalt. Alleen bij paradigit hebben ze op het moment niet echt een zeer goede aanbieding heb ik het idee. Dus ik was een beetje op internet aan het rondspeuren, kwam deze PC http://www.kieskeurig.nl/product/931FB29B84FD192DC12573DA00551BF3.htm tegen. Het lijkt mij een redelijk goede deal voor 699 euro maar nogmaals ik heb er niet zo veel verstand van. Ik zou graag jullie mening willen horen!
Groetjes,
Aster
Ik ben op zoek naar een nieuwe computer(heeft geen haast). Ik wil graag een compleet syteem kopen, en het níet in elkaar laten zetten omdat ik er gewoon geen verstand van heb

Groetjes,
Aster