Nieuw tabblad instellen in edge met win 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
372
Plotseling is het instellen van een nieuw tabblad (het + rechts van het meest rechtse browserblad) veranderd in een msn (denk ik) zoekpagina. Middels instellingen veranderen (nieuw tabblad openen met) brengt geen verandering alleen een aanvulling op het geopende tabblad. Hoe kan ik het zo instellen dat niet die vreselijke msn zoekpagina tevoorschijn komt?
 
Laatst bewerkt:
Jouw aanwijzing gaat over het instellen van de openingspagina. Die werkt (NOG). Het gaat om het instellen van nieuw tabblad wat eronder staat. De link die je gaf geeft echter aan dat het veranderen van nieuw tabblad niet kan, alleen de hoeveelheid informatie die je daarop krijgt. Merkwaardig want ik heb zolang ik deze pc heb een nieuw tabblad gehad zonder enige informatie en zonder zoekbalk. Ik vind wel via die link dat als je een andere zoekmachine als standaard instelt dat je dan het probleem omzeild. Ik heb echter google als standaard maar die regel werkt niet.
 
En deze instelling?
Edge.JPG
 
Die instelling heb ik op een lege pagina staan. Daar waar ik tot voor kort echt een legen pagina had komt nu een zoekscherm. Die kun je eventueel aanpassen in veel gebruikte websites waardoor je meteen door kunt klikken of informatie die google belangrijk vindt. Uitgaande op de informatie die google zelf geeft kun je niet een andere site instellen, dus laat ik het hier maar bij. Vreemd blijft dan wel dat ik nooit een zoekbalk heb gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan