Nieuw TFT scherm, maar waar.

• Onderwerp starter Onderwerp starter huijb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

huijb

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 dec 2001
Waarom word ik in elke winkel waar ik kom doodgegooid met Samsung en Acer schermen, marktdominantie noem ik dat. Na wat zoeken ben ik wat schermen tegengekomen die mij wel bevallen, alleen in geen enkele winkel verkrijgbaar. Het gaat om deze of deze. Iemand die ergens in het land weet waar deze schermen te koop zijn. Online winkels heb ik geen behoefte aan want het scherm dat ik koop, wil ik eerst zien.

Hier al eens geinformeerd naar Dealers van Xerox?
Netherlands

XOAL BVBA
Address Mercure Center, Raketstraat 100,
B-1130 Brussels, Belguim
Phone 0080000887766
Fax +3227252513
Email rma@proview-repair.com

Mail, adres is dan voor RMA support, kon geen contact mail vinden.:o

[edit] even door geklikt:
ACAL
Address: Beatrix de Rijksweg 8
5605 SH
Eindhoven
Phone: +31 (0) 402 502 602
Fax: +31 (0) 402 510 255
Website: http://www.acal.nl
E-mail:

Laatst bewerkt:
Ja en geen bevredigend antwoord gehad. Ik wil dat ding gewoon zien, aanraken en spelend zien. Hetgeen gewoon niet mogelijk is, moedeloos word ik er van. :confused:

Hoi.

Probeer het eens via de volgende link.
Verkoopadressen in het hele land.

http://www.fujitsu-siemens.nl/aboutus/verkoopadressen/verkoopadressen_consumer.html?zs

Groetjes........Paul
Dat heb ik al gedaan, en dat klopt van geen kant. Daarover heb ik ook contact met Fujitsu gehad om hun dat te vertellen. Bijna alle, zo niet alle adressen, telefoonnummers kloppen niet. Als er een telefoonnummer wel klopt dan hebben ze dat scherm niet en/of nooit gehad en weten ze niets eens dat ze op die site staan.

Kijk eens bij tweakers, daar kan je de zaken zien, kijken of ze ook een 'echte' winkel hebben en direct een prijsvergelijk doen.

Xerox
Fujitsu

Kijk eens bij tweakers, daar kan je de zaken zien, kijken of ze ook een 'echte' winkel hebben en direct een prijsvergelijk doen.

Xerox
Fujitsu
Weet je wat het probleem is met dat soort dingen, ze doen voorkomen alsof de winkel volstaat met tft schermen, maar dat is niet zo. Je zegt welke je wil en dan bestellen ze hem, en dat is nu juist het probleem, dat wil ik niet. Ik wil dat ding eerst zien en dan evt. besluiten tot kopen.

Hehe ik ben geslaagd. Had wat "voeten in de aarde" maar uiteindelijk toch gelukt. :)
Ohja deze is het geworden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan