Nieuw toesenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Mijn draadloze HP toetsenbord wijgerde dienst en ik heb nu een vast LogiTech toetsenbord aangesloten. Alles werkt goed maar als ik de optie voor taalkeuze US kies springt hij als ik bvb Internet start steeds weer naar NL. Hoe kan ik dit goed krijgen?
Dank, Nico

(Bij "Eigenschappen voor Toetsenbord" staat nog steeds de HP aangegeven).

kappel zei:
Mijn draadloze HP toetsenbord wijgerde dienst en ik heb nu een vast LogiTech toetsenbord aangesloten. Alles werkt goed maar als ik de optie voor taalkeuze US kies springt hij als ik bvb Internet start steeds weer naar NL. Hoe kan ik dit goed krijgen?
Dank, Nico

(Bij "Eigenschappen voor Toetsenbord" staat nog steeds de HP aangegeven).

Eerst driver verwijderen van je HP keyb. Afluiten en je de logitech keyb. aansluiten, dan de drivers instaleren van je keyb.

vanzwam zei:
Eerst driver verwijderen van je HP keyb. Afluiten en je de logitech keyb. aansluiten, dan de drivers instaleren van je keyb.

Sorry voor de grove taalfout. Maar hoe kan ik de oude drivers verwijderen en de nieuwe installeren. Er zat geen CD bij het toetsenbord.
Nico

Sorry ??? waarom, ik heb zelf ook een schrijf-fout gemaakt.;) Dan moet je even op de site van logitech daar de driver even ophalen. Daar kan je zoeken op het nummer van je keyb. Dan installeren natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan