Nieuw toestel: E52/E71/?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterInsane

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Ik ben van plan om binnenkort over te schakelen naar een nieuw toestel. Wel weet ik niet onmiddellijk wat gekozen. Zelf dacht ik aan de E52 of E71. Belangrijkste is voor mij dat het een degelijk toestel is en dat de functies die er op zitten wel degelijk werken en dat deze echt goed werken.

enkele criteria:
-budget +-250 euro
-wifi
-geen touchscreen (heb zo de indruk dat dit enkel degelijk is bij de duurdere toestellen)
-email app
-indien mogelijk degelijke camera en de mogelijkheid office documenten te openen

Zelf ken ik niet zoveel toestellen en heb daarom dus 2 modellen genomen uit de E serie omdat die meestal wel te vertrouwen zijn. Nu heb ik wel al enkele negatieve zaken gelezen over de E52 en vroeg mij af of dit nu een goed toestel is of niet? De E71 schijnt dan wel een zeer goed toestel te zijn maar mij lijkt het nu niet zo comfortabel om met zo'n groot toestel rond te lopen. Ik ken mensen die net omwille van de grootte 2 toestellen hebben: één voor het weekend (kleiner formaat) en één voor in de week.. Verder heb ik vrij veel vertrouwen in Nokia en zou zeggen Blackberry maar de meeste hebben een prijskaartje boven mijn budget.

Graag jullie advies hierover en mochten jullie nog interessante toestellen (hoeft niet noodzakelijk nokia te zijn) kennen die min of meer voldoen aan de criteria laat het dan gerust weten.

Ik gebruik zelf de E52 en ben er zeer tevreden over.
Nokia blijft het toch voor mij en heb al vele toestellen gehad.
Privé gebruik ik ook nog een samsung maar ik ga toch voor de Nokia.

Ik had een E71 witte kleur en die was echt goed.
Kort daarna kwam E72 die lijkt ietsje anders maar is veel sneller dan het E71
Misschien moet je is naar Nokia E72 kijken het kost net iets boven je budget €275 euro zwart of grijs, tweaker prijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan