Beste helpmij gebruikers ,
Nou ik had een topic gemaakt over mij pc , dat de beeldscherm van zelf uit viel , nou de probleem was dus de videokaart . Nou wil ik een nieuwe videokaart kopen . Mij max budget is 150+/- euro .
Ik heb nou een Saphire HD 3870 waar ik best wel goed mee kon game . Maar nu wil wel een betere kopen die nu alles op Medium/high kan spelen bij bv Gta IV , Crisis en de toekomstige spelletjes.
Mijn specs zijn :
Windows Vista
Moederbord : Gigabyte Ga-ep45-ds3l
Processor : Intel Core dou E8500 3,16Ghz
Videokaart : Sapphire HD 3870
Ram : Geil 2 x 2gb kaartjes
Nou ik had gedacht aan de XFX HD5770 (Retail, HDMI, 2x DVI, DisplayPort, CrossFireX)
Is dit een goed videokaart of denken jullie dat je wel een betere voor ong dit prijs hebt ?
En nog een klein vraagje waar moet ik opletten bij een goed game videokaart ?
Alvast bedankt .
Met vriendelijke groeten ,
serdar
Nou ik had een topic gemaakt over mij pc , dat de beeldscherm van zelf uit viel , nou de probleem was dus de videokaart . Nou wil ik een nieuwe videokaart kopen . Mij max budget is 150+/- euro .
Ik heb nou een Saphire HD 3870 waar ik best wel goed mee kon game . Maar nu wil wel een betere kopen die nu alles op Medium/high kan spelen bij bv Gta IV , Crisis en de toekomstige spelletjes.
Mijn specs zijn :
Windows Vista
Moederbord : Gigabyte Ga-ep45-ds3l
Processor : Intel Core dou E8500 3,16Ghz
Videokaart : Sapphire HD 3870
Ram : Geil 2 x 2gb kaartjes
Nou ik had gedacht aan de XFX HD5770 (Retail, HDMI, 2x DVI, DisplayPort, CrossFireX)
Is dit een goed videokaart of denken jullie dat je wel een betere voor ong dit prijs hebt ?
En nog een klein vraagje waar moet ik opletten bij een goed game videokaart ?
Alvast bedankt .
Met vriendelijke groeten ,
serdar