Nieuw videokaart kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topcat2108

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2011
Hallo Allemaal,

Ik wil graag een lossen videokaart kopen heb er nu die in gebruik standaard op het moederboard zitten maar daar wil ik dus vanaf.

Nu heb ik mijn pc open gemaakt.
Nu zit daar een lang zwart opening daar staat bij pcie_x16 is dit slot voor de video kaart en kan daar dus een willekeurige kaart op inprikken die pcie is.

Ik heb er naast ook pcie zitten maar die zijn 2 centimeter groot.
Ik neem dat ik dan de bovenste lange versie moet hebben.

Ik wil deze gaan aanschaffen is dat iets deze kost 46 euro

Asus EAH5450 SILENT/DI/1GD3 1GB, DVI,HDMI,PCIe
Chipset (GPU) HD 5450 * GPU Kloksnelheid 650 MHz
Geheugen hoeveelheid 1024 MB * Geheugentype GDDR3
Geheugen kloksnelheid 800 MHz * Geheugenbus bandbreedte 64 bit
Koelmethode Passief * Bus type PCI Express x16
HDMI aansluitingen 1 * VGA/D-Sub aansluitingen 1
DVI aansluitingen 1 * ATI Crossfire Ready Nee * DirectX 11

Groetjes Topcat

Laatst bewerkt:
De lange zwarte strook is de Videokaart ingang. Deze bestaat uit twee openingen (Klein en dan groot)
Dus je kan je niet vergissen met een PCI poort die (Groot dan klein) is.
Asus is niet zo mijn ding voor videokaarten. Omdat ik er slechte ervaring mee heb. Het is wel goedkoop, maar ATI (nu van AMD) is zeker de goedkoopste en beste videokaart(en),

Gr,
Maxim

oké dan kan ik beter voor ati gaan kijken maar van de anderen kant wil het niet zeggen dat ik met asus problemen krijgen maar ik ga ze wel eens vergelijk.

Misschien is het handig om te vermelden wat je vooral met je pc doet?
Voor een beetje internetten, tekstverwerken en af en toe een filmpje is de kaart voldoende.
Maar zodra je er ook games op speelt, is de kaart te zwak.

ik ga ook wel spellen spelen maar dat zijn de standaard spellen van windows 7 gewoon en ook wel een paar anders maar dat zijn geen zware spellen zoals Euro Truck Simulator kart spellen ship simulator wil ik spelen maar die spellen speel ik nu ook behalve die euro truck die doet het niet voor dat spel wil ik dus die video kaart aanschaffen

Ik zou zien naar een kaart van ATI van ongv. 254 tot 512 MB VRAM.. Voor de spellen die je bedoeld. Maar om wat vooruit te kijken 1gb..
Dat kan zeker niet meer dan 40-45€ zijn

TIP: Kijk op http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ wat de vereisten zijn voor een spel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan