Nieuw Virus??

Status
Niet open voor verdere reacties.

symbol1981

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Ik heb een vraagje, er staat een JPEG bestandje van 100 kb op mijn buroblad dat niet verwijderd kan worden.
Enkel de opties Open,bewerken,afdrukken,voorbeeld,openen met...,kopieren naar: zijn beschikbaar.
Het staat op mijn buroblad en ik wil het bestandje graag verwijderen, als ik het naar de prullenbak sleep gebeurt er gewoon niets en blijft die staan (ook geen mededeling bestand kan niet verwijderd worden).

Ook met bewerken gebeurt er niets en als ik het wil openen gebeurt er ook niets,openen met: lukt ook niet (ook niet met paintshop pro,paint of andere programma´s dan krijg ik de mededeling toegang geweigerd).

Wie o wie kan me helpen om dit irritante bestandje te helpen verwijderen is dit een virus of doe ik iets niet goed via norton en andere virus scanners (Nod32 en avg) kwam het bestandje niet naar voren als virus??

Met vriendelijke groet, Remco Smits
:evil:

En voortaan géén 2 dezelfde vragen op verschillende plaatsen stellen. Dat heet crossposten en dat mag niet ( huisregels!) Ik sluit die andere vraag.:)

Probeer het anders eens met dat programmaatje dat ik je aangeraden heb bij je andere vraag.

Hey Mumzel

:o
En voortaan géén 2 dezelfde vragen op verschillende plaatsen stellen. Dat heet crossposten en dat mag niet ( huisregels!) Ik sluit die andere vraag.:)
Hee mumzel ik weet niet waar het onder val dus daarom had ik ut bij beide gezet snappie maar welk programmaatje van die link die je erbij zette haalt alles dan weg?? Staan 3 verschillende dingen op namelijk:p

Wholockme. die is na installatie zictbaar onder je rechtermuisknop als je op dat jpeg fileyje klikt. Dan kan je kiezen voor die WhoLockMe en dan kan je hem zo verwijderen.

Vraagie

:p
Wholockme. die is na installatie zictbaar onder je rechtermuisknop als je op dat jpeg fileyje klikt. Dan kan je kiezen voor die WhoLockMe en dan kan je hem zo verwijderen.
Ik heb dat programmaatje gedownload en ginstalleerd maar als ik hem open dan krijg ik een mededeling van no file name specified snap er geen **** van weet jij hoe dat werkt me engels is nie zo supergoed ook:p

Nog ff vraagie

Ik denk da ik ut snap maar bij alle andere bestandjes staat er een optie van Who lock me?... maar bij dat zogenaamde foto bestandje dus weer niet net als dat er geen verwijderen of iets anders staat het lijkt wel alsof het bestand niet bestaat maar het staat wel op me buroblad:s wazuggg heb juh verder nog ideetjes maybe helpt ut wel alvast bedankt:thumb:

Wat ook kan zijn is dat het bestand van een andere 'eigenaar' is dan jouw account.

Kijk hier hoe je zelf de eigenaar kunt worden (als je tenminste administrator rechten hebt). Je krijgt dan ook direct het recht om het bestand te verwijderen etc. Als je XP Home gebruikt moet je dat doen onder Veilige Modus, anders heb je het niet de mogelijkheid om rechten aan te passen en daarmee ook geen gemakkelijke manier om eigenaar te worden.

We horen wel of dat unlockme danwel mijn oplossing geholpen hebben.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan