nieuw virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankwannet

Inventaris
Lid geworden
6 jun 2006
al iemand hier iets over gehoord??

Je harde schijf zal crashen en iemand anders op het Internet neemt jouw naam en password over.
>
> Het is nog maar pas in circulatie, vanaf dinsdag. Het is een nieuw en heel gemeen virus waarvan weinig mensen op de hoogte zijn.
>
> Een nieuw virus werd pas ontdekt en volgens Microsoft normen is dit virus het meest (?) vernielend ooit!!!!!!!!!
>
> Dit virus werd gisteren namiddag ontdekt door McAfee en er werd nog geen bescherming ontwikkeld.
>
> Het virus vernietigt gewoon Sector Zero van de harde schijf, waar alle vitale informatie van de computer gestockeerd is.
>
> Het virus werkt als volgt:
>
> Het verzendt zich automatisch naar alle adressen van uw 'address book' onder de naam 'A Virtual Card for You'.
>
> Zodra de zogezegde virtuele kaart geopend wordt, blokkeert de computer en moet de gebruiker heropstarten.
>
> Op het ogenblik dat de toetsen 'ctrl+alt+del' of de reset toets gebruikt worden, vernietigt het virus Sector Zero, wat een definitieve vernietiging van de harde schijf betekent.
>
> Volgens CNN heeft het virus gisteren in een paar uur tijd paniek gezaaid in New York.
>
> Open dus geen e-mail met als onderwerp 'A ?virtual Card for You'. Zodra u zo 'n mail ontvangt, moet u deze ?onmiddellijk deleten.
>
> Bovendien heeft Intel het bestaan van een andere zeer vernielende virus aangekondigd.
>
> Indien u een e-mail ontvangt met ?als onderwerp 'An Internet Flower for You', moet u deze onmiddellijk deleten, zonder te open.
>
> Het virus vernielt alle 'dynamic link libraries' files (.DLL).
>

O moest ik maar snel eens een Virusscanner gaan installeren in de huiskamer.

ja dacht het al.
daarom ff zeker dat ik hier vroeg

ik sluit hem af:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan