Hoi allemaal, ik ben van plan een nieuwe harddisk te kopen maar ik kan maar niet beslissen wat ik wil. Ik ben een fanatieke downloader dus ik wil een snelle verbinding naar mijn PC hebben. Hiervoor gebruik ik het liefst een SATA aansluiting omdat deze volgens mij het snelst is voor harde schijven (intern of extern). Ook omdat ik vaak downloads of schijfjes brand wil ik geen USB hiervoor gebruiken omdat mij dit niet echt snel lijkt. Maar ik wil niet meteen een SATA HD gaan bestellen omdat ik ook met het volgende zit: Ik heb vaak programmas of andere grote bestanden op mijn HD staan die vrienden graag ook willen hebben. Hiervoor is USB ideaal, plug en play laat maar zeggen. Als ik dan mijn PC open moet schroeven om een SATA stekker in hun PC te prikken, heb ik daar niet echt behoefte aan. Ook ben ik "Netwerk" schijven tegengekomen, dat leek mij helemaal top maar die bleken zo ongeveer het dubbele te kosten. En dan is er ook nog Firewire, maar dat is niet veel sneller dan USB2.0 en ik heb geeneens een firewire aansluiting in mijn PC :/ .
Kan iemand mij advies geven? Zijn er nog andere mogelijkheden die ik nog niet heb gezien? iig alsvast bedankt
Kan iemand mij advies geven? Zijn er nog andere mogelijkheden die ik nog niet heb gezien? iig alsvast bedankt