nieuwe 7900gs artifacts na 3 dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ero123

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2008
hallo

Sinds 3 dagen heb ik een nieuwe nvidia 7900gs gekregen van customerservice omdat mij oude die ik meer dan een jaar heb ook artifacts liet zien, en ook dat de beeldscherm geen signaal meer krijg is een van de symtomen.

Ik heb de dezelfde problemen weer met de nieuwe.. Maar met de NIEUWE valt de beelscherm aan en uit, ik heb all gekeken of de videokaart wel goed op zn plaats zat maar mijn videokaart wordt van 2 kanten gesupport door me kast dat die goed zit

Met me nieuwekaart had ik echt geen problemen toen ik een film keek op mij pc zag ik opeens artifacts verschijnen en ik dacht pfff niet weer he, en daarna is het alleen maar slechter gegaan

Toen ik de videokaart in mij pc deed voor de eerste keer viel de beeldscherm ook aan en uit maar later had ik daar geen last meer van. Ik weet echt niet wat de probleem is ook niet mer de artifacts ik heb meerdere malen de tempraturen gechecked
iddle:50-55
gamen-60-70

Ik kan alleen speculeren dat de slot stuk is door beeldschem signaal aan en uit maar wat verklaard dan de artifacts

Laatst bewerkt:
Zou het niet aan de monitor kunnen liggen. Toevallig ging mij monitor ook eens aan-uit-aan-uit en daarna bleeft hij het weer een tijdje doen en begon het opnieuw.

Geen idee of dit de oorzaak ik van jouw problemen maar dacht meld het je toch maar even.

Voor mij was de oplossing helaas een nieuwe monitor kopen omdat hij uiteindelijk niet meer aan wilde als ik dat wel wilde.

Zou het niet aan de monitor kunnen liggen. Toevallig ging mij monitor ook eens aan-uit-aan-uit en daarna bleeft hij het weer een tijdje doen en begon het opnieuw.

Geen idee of dit de oorzaak ik van jouw problemen maar dacht meld het je toch maar even.

Voor mij was de oplossing helaas een nieuwe monitor kopen omdat hij uiteindelijk niet meer aan wilde als ik dat wel wilde.

De probleem ligt echt bij de videokaart, bevoorbeeld op een internetpagina: helemaal geen artifacts alleen op de fotos dat kan niet aan de beeldscherm liggen maar toch bedankt

De probleem ligt echt bij de videokaart, bevoorbeeld op een internetpagina: helemaal geen artifacts alleen op de fotos dat kan niet aan de beeldscherm liggen maar toch bedankt

Loopt de kaart vast bij 3dmark of gaat dit wel goed? Dan wordt de kans kleiner dat het aan de kaart ligt.

Wat voor monitor heb je?
Sommige tfts hebben dynamisch contrast
Bepaalde crt's proberen foto's beter weer te geven met software (philips)
Mogelijk is daar iets mis mee

Heb je, als het een tft betreft, de native (eigen basis) resolutie (ingesteld)?

mvg leo

Loopt de kaart vast bij 3dmark of gaat dit wel goed? Dan wordt de kans kleiner dat het aan de kaart ligt.

Wat voor monitor heb je?
Sommige tfts hebben dynamisch contrast
Bepaalde crt's proberen foto's beter weer te geven met software (philips)
Mogelijk is daar iets mis mee

Heb je, als het een tft betreft, de native (eigen basis) resolutie (ingesteld)?

mvg leo

beeldscherm valt ook soms toevallig aan en uit, als ik een film af speel krijg ik artifacts, toen ik net msn starte 1,5 seconde viel de beeld uit
gisteren toen ik call of duty speelde ging de game vast zitten en elke 3 seconden beelden laten zien gepaard met artifacts.

dus het ligt echt neit aan de beeldscherm!
heeft iemand anders misschien een nadere theorie?

Laatst bewerkt:
Chipset drivers van het moederbord geïnstalleerd?
en proberen drivers van de videokaart opnieuw installeren.

Kansje dat het een voedingsprobleem is. Heb je een goede, sterke voeding?

Hoe ziet de rest van je systeem eruit?

heb ik allebij gedaan geen geluk

me voeding is gwn een standaard dell 375 w voeding

daarbuiten vindt ik het nog steeds raar dat me zelfde nieuwe videokaart voor 3 dagen goed deed en dat ik daarna weer de zelfde **** voorgeshoteld krijg

hallo iedereen

Ik heb laats customer service gebeld dat me videokaart probleem niet opgelost was en ze zeiden dat het wel is aan de moederkaart kan liggen ze zijn vandaag langsgekomen en mijn moederkaart en videokaart(weer) veranderd, ik hoop dat de probleem opgelost is nu :x

greetz

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan