MassiveMapler
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2013
Alle onderdelen zijn compleet nieuw. Ik heb de pc voor mij in elkaar laten zetten, en gisteravond was hij klaar.(Mijn stats toen de videokaart nog werkte) Ik heb er vanochtend nog gewoon League of Legends op kunnen spelen, maar na hem opnieuw op te starten kreeg ik zwart beeld. De pc start gewoon op, ik hoor windows opstarten, skype, etc. Maar ik krijg geen beeld. Toen hij het na nog een keer opnieuw opstarten het nog niet deed, heb ik mijn DVI kabel in mijn moederbord gestopt ipv mijn graphics card, en nu krijg ik gewoon beeld. (Behalve dat de standaard videokaart in mijn moederbord uiteraard vrij slecht is.) Ik heb mijn kast al open gemaakt, en het ziet er naar uit dat alles het gewoon doet. Zelfs nu de videokaart niet verbonden is aan mijn monitor zijn de fans gewoon aan het draaien.
Iemand die een idee heeft over hoe ik dit kan oplossen? (Zoals ik al zei zijn alle onderdelen compleet nieuw.)
Iemand die een idee heeft over hoe ik dit kan oplossen? (Zoals ik al zei zijn alle onderdelen compleet nieuw.)