Nieuwe aankoop pc - *TIPS* gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

nibbie1998

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2014
Hallo iedereen,

Ik ben met een budget van maximaal 1050 euro een Game PC aan het samenstellen die games moet kunnen spelen op een goed aantal fps op een 1080p monitor, dit is de samenstelling die ik heb gemaakt. Ook moet er een 5.1 surround set op aangesloten worden. Graag zou ik willen weten wat jullie zouden veranderen, het compatibel met elkaar is en of het in de kast past.

De build ziet er zo uit:

CPU: Intel i5-4690
RAM: Kingston FURY black 8GB 1600MHz DDR3
HDD: WD Caviar Blue 1TB 3.5" 7200rpm SATA 6GB/s 64MB
Voeding: Corsair CX600M
Moederbord: MSI B85M-G43
GPU: EVGA Geforce GTX 970 Superclocked ACX 2.0
Optische drive: Samsung SH-224DB
Koeler: Cooler Master Hyper 212 EVO
Behuizing: BitFenix Ronin

Alvast bedankt voor de hulp!

Robin

Laatst bewerkt:
Hoi,

Weinig op aan te merken misschien een ssd en een betere processorkoeler in plaats van de standaard koeler

Edit : denk dat deze even beter is met ssd

Laatst bewerkt:
Hoi,

Eigenlijk omdat ik ook voor een Asus moederbord heb gekozen en om een beetje binnen je budget te blijven en qua merk prima dus daarom zal alleen misschien wat minder fps geven maar dat zal minimaal zijn

Laatst bewerkt:
Hoi,

Andere was ook goed hoor ;)en deze is ook oke maar waarom geen ssd is toch wel lekker hoor alles net wat sneller

Als ik ook nog een SSD erbij zou kopen, zou het boven het limiet van mijn budget gaan. Maar even
een vraag, als ik de computer heb kan ik toch ook bijvoorbeeld na 2 jaar nog een SSD er in doen?

De allerlaatste vraag over de processor, Wat is het verschil tussen de i5 4690 en de i5 4690k?
Is de i5 met de k er achter sneller? Of maakt het geen verschil uit?

Alvast bedankt :)

Hoi,

De k is iets sneller iets van 0,2 Ghz sneller maar dat is niet het voornaamste want met de k versie kan je overclocken maar dan moet je ook een moederbord met z97 chipset hebben.
Geen dank hoor graag gedaan:thumb:

Ik ben niet van plan te overclocken, heeft het dan nut om de i5 4690k te kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan