nieuwe account, andere gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit100

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2001
Berichten
111
Ik heb outlook 2007 geïnstalleerd in vista. Wanneer ik echter bij een andere gebruiker een andere account probeer te maken gaat outlook steeds naar het .pst bestand zoeken bij de beheerder, wat natuurlijk is afgesloten bij die andere gebruiker.
Hoe maak ik outlook duidelijk dat ik een nieuwe gebruikersaccount wil, die naar andere mappen op zoek moet?
Alvast bedankt iedereen.
Gerrit.
 
Ben niet bekend met Vista, maar in XP heb je de volgende mogelijkheid:

Config.scherm -> Mail -> Profielen -> Profiel toevoegen. Dan creëer je in weze in nieuwe gebruiker en een nieuw pst bestand. Je zal dan ook zien dat wanneer Outlook opnieuw opstart je weer de welkomstwizard krijgt.

Hoop dat ze het niet teveel verplaatst hebben in Vista... :(
 
Even inhaken en deze discussie "lenen".

Ik heb voor een gelijk probleem lang geleden voor deze oplossing gekozen en het werkt goed. Aleen..., nu komt er op beide profielen nogal veel mail binnen en begint het mee een beetje omslachtig te worden om steeds maar weer voor het ene profiel outlook te sluiten en voor het volgende te openen en de mail te bantwoorden. Af en toe lijkt het meer op "jojo-en" tussen beide profielen.
Mijn gedachten gingen uit naar een andere account in eenzelfde profiel maar dan zit ik weer met het steeds weer veranderen van de "standaard account"om ook als die te kunnen antwoorden en zo de zaken gescheiden te houden.

Iemand?.......

voor de volledigheid, werkend met Outlook2003 onder Vista.

Curdom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan