Douglas1234
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2007
Ik ben een beetje radeloos... :evil: heb geen iedeeën meer. De accu uit de laptop van mijn vriendin was nogal op, piekstroom er op en overleden, dus had voor haar een nieuwe accu gekocht, bij replacedirect.com.
Gezocht op type nummer (Packard Bell easy note c3255), en de accu besteld
. Ze wilde hem er percee zelf in stouwen
, gisteren hoorde ik dus van haar dat de accu niet wilde opladen, ze had hem 24 uur aan het stroom gelegd zoals ik had gezegd maar nog altijd 0%.
Als ik ook in energiebeheer kijk, dan staat er 0% (bezig met opladen)
, maar op den duur gaat het rode accu lampje knipperen, dat betekend volgensmij dat de accu leeg is (ja lijkt me logisch maar laad dan op). Wat ik ook raar vind, als ik de eigenschappen bekijk van de accu (ook energie beheer) dan staat de oude (standaard) accu info daar nog (een NEC nog iets...). Heeft dat er mee te maken???
In het BIOS kan je ook nog een zogenaamde accu refresh doen, maar dan moet je hem wel van de netspanning afhalen:shocked:, maar dat is ook nogal lastig als hij 0% vol is. Iemand een tip hoe ik misschien de accu kan calibreren of duidelijk kan maken dat er een andere accu in zit????
Alvast bedankt voor de eventuele tips..
Gezocht op type nummer (Packard Bell easy note c3255), en de accu besteld

Als ik ook in energiebeheer kijk, dan staat er 0% (bezig met opladen)

In het BIOS kan je ook nog een zogenaamde accu refresh doen, maar dan moet je hem wel van de netspanning afhalen:shocked:, maar dat is ook nogal lastig als hij 0% vol is. Iemand een tip hoe ik misschien de accu kan calibreren of duidelijk kan maken dat er een andere accu in zit????
Alvast bedankt voor de eventuele tips..