1) Puntje frames. Daar zit iets in. Keuze hiervoor is omdat het met onze structuur makelijk werken is, en dat toch verreweg de meeste bezoekers IE >5.5 hebben en normale beveiligingsinstellingen.
2) Flash: Eens, maar de meeste mensen hebben toch wel een Flash Player. We hadden vroeger een flash en een no flash versie, maar deze is eraf gehaald vanwege het extreem lage bezoekersaantal.
3) J.script: Eens, maar bijna iedereen heeft j.script toch wel aanstaan. Net zoals met frames en flash, dit zijn beveiligingsinstellingen/persoonlijke instellingen en het meerdendeel heeft hier geen last van. Het is wel een eigen keuze.
4) W3C: PRAAT ME ER NIET VAN! Elke pagina was w3c valid. Dit gaf met de CSS een gigantische troep van door elkaar lopende pagina's, scrollbars die opeens verschenen waar ze dat niet hoefden, scrollbars die niet naar de CSS qua kleur luisterden etc. etc. Na het eruit slopen bij zo'n 138 pagina's waren al deze problemen opgelost. Misschien komt deze er ooit wel weer in, maar dan moet het wel werken. Eerlijk is eerlijk, misschien niet genoeg getest van te voren maar we hadden een deadline en die ene avond moest het erop. Voorlopig w3c-loos, kan niet zo heel veel kwaad lijkt me. Hoogstens voor die 1% die modzilla gebruikt.
5) Smilies hebben meer met het forum te maken, vind ik persoonlijk niet eens zo heel belangrijk hoor. Maar als jij een leuker smiliepakket kan laten zien stuur me dan even een PB-tje met link, kan er altijd even gekeken worden. Je bedoelt toch niet deze smilies he: ? Die vind ik persoonlijk minder dan deze.
6) Sings. De crew houd in de gaten of ze niet te groot worden, als het de spuigaten uit gaat lopen gaan ze wel uit (of een beperking van 100 karakters oid). Wist je trouwens dat jij het zien van signs persoonlijk uit kan zetten? "Mijn configuratiescherm --> forum instellingen".