nieuwe aldi pc doen of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Steve
Denk dat het ook binnen een jaar nog niet sneller zal zijn :p

CPU loopt nu op 3.415 GHz. Daarbij moet je PC4200 RDRAM, RAID en nog wat andere zooi denken :)

Hoe bedoel je? Jij denkt dat et nu nog wel ff duurt voordat jouw snelheid door anderen of dankzij nieuwe techniek overschreden wordt?

Eind dit jaar of anders volgend jaar is dat al zo ver hoor. De tijd staat nooit stil en de technologie ook niet. Wie weet wat de Aldi dan in de aanbieding heeft... :D

feit:
ik heb er hier 1 staan van een collega,
die ik moest omzetten naar nederlands

en ik moet toegeven, het loopt als een trein, en je hoort hem bijna niet.

ook games lopen perfect
dus voor die eurocenten is het gewoon een mooie pc

tja

Heb me ook laten verleiden door dit aanbod.
En dat er nog maar 2 vrije sloten inzitten stoort me niet, hij is toch al zo compleet.
Superstil en past mooi bij m'n audi xp kast van het vrouwtje.
1 minpuntje is dat er voor die prijs geen diskettestation inzit.
Tot nu toe tevreden.
Ook al als je de extra software bekijkt zit je goed.

DVD+R of -R heeft te maken met de 'DVD modus'

DVD+R = Een gewone data DVD
DVD-R = Een film DVD

Als je dus je eigen film op dvd brandt; en wil gebruiken in je home DVD player, met het een -R writer zijn

RAID is een harddisk-management systeem: zo heb je striping, mirroring etc....
Mirroring = een kopie van de ene schijf op de andere schijf.
Striping= een stuk data schrijven op de ene schijf en een ander stuk op een andere schijf.

-------
Aldi-pcs: ze zijn goed zolang je maar niets doet aan de hardware-configuratie. (denk maar aan de voedingen van een aantal jaar geleden)
Nog 1 in 8 te nemen punt is dat er 1 van de vorige series te kampen had met een fout op het moederbord.

Je vergist je wat. Voor films wordt inderdaad het DVD-R formaat gebruikt, maar dat wil niet zeggen dat er geen data op kan. Het omgekeerde voor DVD+R.

Een recente DVD-speler kan zowel DVD- als DVD+ aan. Eea hangt ook van het merk af.

Systeem is van medion en ziet er zeer compleet uit, zit eigenlijk alles op wat je erop kan hebben zo'n beetje. Alleen inderdaad als hij stuk gaat dan moet je het beste ervan hopen. Als je in de buurt koopt kan je hem in de auto gooien en droppen maar met de onsite garantie komen ze wel thuis maar in wat voor een termijn en kunnen ze het dan direct verhelpen ? Ik koop zelf in bij groothandels in it maar kan dan niet meer veel verdienen als ik zo'n zelfde configuratie pak als op die pc . Ik heb gehoord dat de aldi 100.000 van die dingen laat samenstellen en dan wordt het verhaal even anders he.

Geplaatst door Steve
Een recente DVD-speler kan zowel DVD- als DVD+ aan. Eea hangt ook van het merk af.

Wel zohandig als ze dat dan bij de specificaties zetten, totnu weet je nog niet wat je koopt--> luiheid op voorbedachte raden?? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan