Nieuwe all in one kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwarsstraat

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2012
:thumb:Ik wil nieuwe pc kopen een all in one met een SSD en een HDD dus op de SSD windows en programma's en de HDD voor opslag nu heb de vraag draait de HDD altijd mee als je die niet gebruikt en alleen met de SSD werkt en als dat zo is kan je de HDD dan uitzetten in verband met geluid van de HDD ???

Alvast bedankt voor het beantwoorden.

De HDD gaat na bepaalde tijd in slaapstand als deze niet wordt gebruikt...

Waarom een al-in-one?
Wat is het budget en wat ga je ermee doen?
En een harde schijf kun je in energiebeheer uit laten zetten na een gekozen periode en die dingen hoor je niet meer tegenwoordig.

All inone

Waarom een all in one ja ik heb er bij een kennis gezien en ook mee gewerkt het beviel mij wel en wat ik er mee wil doen je foto en video mee bewerken ik wil ook van die grote kast onder mijn bureau af en van het geluid van de fan in die kast ik had gedacht in de prijsklasse 1000/1500 € met een snelle processor bv een i5 of i7 kijk uitgebreide foto en video programma's gebruik nog al wat rekenkracht...:thumb:

:thumb:Pier het word geen mac daar heb geen programma's van die Lenova thinkpad lijk mij wel wat die heeft alleen maar SSD 256 gb dus geen draaiende HDD voor opslag gebruik ik toch altijd externe schijven...maar de aankoop heb ik gepland in september als de gure dagen komen nu is het de tijd om op de E fiets te stappen en genieten van de buitenlucht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan