nieuwe antivirus software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben niet de enige die geen problemen heeft. Maar als je een kreet lanceert moet je die wel onderbouwen, kun je dat niet, laat dan die kreet achterwege. Maar je heb gelijk, discussie hierover gesloten, het gaat tenslotte om de TS zijn vraag.

huijb zei:
Ik ben niet de enige die geen problemen heeft. Maar als je een kreet lanceert moet je die wel onderbouwen, kun je dat niet, laat dan die kreet achterwege. Maar je heb gelijk, discussie hierover gesloten, het gaat tenslotte om de TS zijn vraag.
ik heb hem volgens mij onderboud maar u bent er niet mee eens
dat kan zoveel mensen zoveel meningen zullen we maar zeggen.......

Ik kan dus beter een antivirus en firewall installeren, update, is de pc dan beschermd?

Ja dan is je pc beschermd tegen virussen en tegen indringers.

Als ik avast antivirus gebruik, wordt de pc dan ook beschermd tegen spyware en dergelijke? Is dit alleen een virusscanner of beschermd avast ook als de pc gebruikt wordt, voor surfen, openen cd, ed?

Wanneer je Avast neemt ben je beschermd tegen virussen, ook wanneer je een onveilig bestand wil openen. Als je dan ook nog de volgende programma’s neemt ben je veilig bezig, mits je ook verstandig op internet surft.

Sygate Firewall

Spywareblaster en Spywareguard zijn programma's die werken op de achtergrong en hoef je niets aan te doen, wel regelmatig updaten natuurlijk, dit geldt zeker voor Spywareblaster, wat minder voor SpywareGuard.
Spywareblaster
SpywareGuard

Onderstaande programma's laat je één keer per week of twee weken scannen, ook regelmatig laten updaten.
Ad-Aware
Ewido

En als laatste, neem een veilige browser, bv. Opera of Firefox, Internet Explorer is niet veilig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan