Nieuwe Apple Shuffle behuizing modden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Siemen1992

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Hoi,
Ik ben in deze leuke, grote en vooral warme vakantie van plan om mezelf een vakantiewerkje op te geven en het lijkt me wel een uitdaging om mijn pc te modden.
Ik zou graag voor zo'n 50-75 euro Max. klaar willen komen en ik zat te denken aan van die staalplaten die je misschien wel kent uit pick-ups. Hier zou ik dan de hele kast van willen maken/beschroeven en b.v. een gat in maken en leuke neonlichtjes achter willen zetten e.d.
Maar... ik heb weinig ervaring met modden.
Heeft iemand ervaring met Staalplaten en modden van zijn pc hiermee, en in hoeverre kan ik als Noob mijn computer verbouwen, wat is er nodig voor de Neonlichtjes?(extra aansluitingen..?) kan ik alles zelf doen of heb ik hulp nodig, ik heb een heel simpele kast zonder echte rondingen en hij is redelijk easy uit elkaar te halen dus wat zouden jullie mij aanbevelen?
Ik hoop veel goede dingen te horen!!:) ;)

Groetjes, Siemen

Laatst bewerkt:
Onze Super-Mod Crash heeft een site over case-modden.

Je bedoeld van die platen met "vierkante ribben" erop? Die haal je bij de gamma, karwei of praxis.
Met blindklink nagels kom je dan een heel eind.:thumb:

Laatst bewerkt:
neon lichtjes zijn gewoon aan te sluiten op de zelfde aansluitingen die je ook voor je cd speler gebruikt, je moet er dan wel een inventor tussen zetten, deze zorgt ervoor dat je van gelijkstroom naar wisselstroom gaat, hier kan ej maximaal 2 seon';s op aan sluiten

ik dacht al dacht al dat crash ne schrijnwerker was (oog voor detail)
ik zou ze persoonlijk niet met staalplaat maken ,moeilijk te verwerken
en staal neem rap warmte op ,maar lost ze ook heel traag

ik zou ze nemen in aluminium dat lost de warmte ook rap en gemakkelijk verwerkbaar
toch vraag ik mij af welke temp die kast van crash heeft ,hout isoleert ook

en onderschat het niet voor iets mooi is een hels karwei ;)

Welkom op Helpmij.:)