Nieuwe Asus notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

jegero13

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Hallo,

Ik heb sinds vorige week donderdag een nieuwe Asus notebook. Namelijk de K53SV.
Alles goed een aardig met Win 7 HP. Alleen voor school moet ik Pro of hoger hebben.
Dus geupgrade, alleen toen deed m'n laptop moeilijk. Office wou niet installeren, foutcode 1935 en ik wou al die Asus meuk eraf hebben.
Dus heb nu Enterprise geinstalleerd, en ben nu bezig met die programma's enzo. Maar nu kan ik sommige Asus programma's niet installeren omdat het geen Asus notebook is zeg maar. En er staat ook niet meer zo'n Asus logo bij Eigenschappen van de computer.
Nu wet ik dat er een programma is zodat je dit in kunt stellen, maar ikw eet niet meer hoe het heet, en kan het niet vinden op Google.
Heeft er iemand enig idee hoe ik dit dus op kan lossen of hoe dat programma heet?

Alvast heel erg bedankt!

Jelle

Nee, er stond teveel van die Asus meuk op. En Windows deed raar, daarom naar een reinstall gegaan.
Maar nu heeft hij een certificaat ofo verwijderd, en nu zien die programma's zoals Power4Gear (langere accuduur etc) niet meer dat het een Asus notebook is, en kan ik het niet meer gebruiken. En dat vond ik nog wel handige programma's ;)
Ik moet dus eigenlijk een Asus certificaat hebben!

gaat, denk ik, niet lukken ...
kan je je asus-drivers opdaten op de site ?

Ik kan de programma's nu openen. Ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar het werkt.
Ik installeerde nog een programma toen moest hij rebooten en het werkte. Dus opzich is m'n vraag opgelost, ik weet alleen niet hoe ;)
Iig bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan