Nieuwe behuizing Dell desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgensmij wel.

onder de groene kap zit gewoon een heatsink.
wel moet je even opletten met de nieuwe case of deze past, en of de casefan op de zelfde plek voor de cooler kan.


je kunt ook voor een 10ntje een andere cooler erop zetten.
 
Kijk vooral even goed na of het wel een atx moederbord is, en eventueel ook voor de voeding. Dell wil namelijk nog wel eens aangepaste formfactors gebruiken en dan past het niet in een normale behuizing.
 
de foto van TS daar lijkt een atx in te zitten, de dell aangepaste hebben vaak de cpucooler vooronderin.
 
Bedankt voor de reacties. Ik weet niet als het moederbord ATX of Micro ATX is. Hier wel een betere foto van het moederbord:

M3849002.jpg

Een nieuwe koeler kopen is geen probleem, maar toch niet alle koelers passen?
 
En ook hier hoeft het niet zo te zijn dat Dell zich aan de standaard houdt wat koelers betreft.

Ik kan het niet zien aan de hand van de foto of het een micro-ATX bordje is, hoewel de gaten op de juist plek lijken te zitten.
 
dit is dus wel een aangepast bord, maar het kan zijn dat deze nog wel binnen de atx standaart valt, maar ik zou dit niet op de gok doen.

welk type nummer staat er op het moederbord?
en hoe handig ben je? anders kun je zelf de case aanpassen.
 
CPU-Z geeft aan: Dell Inc - 0M3849.

Handig zo dat ik de case kan aanpassen ben ik denk ik niet...
 
Volgens mij is dit ook geen ATX-formfactor moederbord (en tevens al aan de oude kant). Ikzelf zou er de moeite niet in steken ;)
 
Het is eigenlijk wel nodig, aangezien de huidige behuizing kapot is. Op eBay stond een advertentie waarbij stond dat het ATX was.
 
ik denk dat het wel gaat passen in een atx case, maar het kan erg krap worden met je voeding.

ik zou de moeite niet meer in deze oude pc steken.
 
Oke. Ik ga het gewoon proberen, omdat ik de pc nog veel gebruik. Hopen dat het past en werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan