Nieuwe Behuizing Werkt Niet!!!???

Status
Niet open voor verdere reacties.

OePs

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2003
Berichten
29
He mensen!....

Ik heb een pc samen gesteld en kwam er achter dat een grotere behuizing wel prettig was...

Ik een bigtower aangeschaf... en de boel over geschroeft, maar geen enkele reactie, leek wel of systeem geen stroom kreeg! Alles conform de instructies uitgevoerd, twee maal gecheckt, twee dagen aan het zoeken geweest, maar helemaal niks...

Nu ik boos en denkend dat mijn voeding "spontaan" overleden was. Ik alles weer terug geschroeft in voorbereiding voor transport naar de computerzaak waar ik 'm gekocht was, maar zo eiegenwijs als ik soms ben wel even gecheckt stiekem of 'ie 't nu wel deed en wat denk je?... ja hoor... !!?? Dit heb ik nog nooit mee gemaakt en ik heb er ook absoluut geen verklaring voor, iemand een dergelijke/soortgelijke ervaring... want ik wil dol graag de nieuwe kast gebruiken (die wel geschikt is voor ATX)

* Systeem : ASUS P5GD1 Pro, CPU 3.2 Ghz...

NIEUWE KAST
 
Een mooi Server kastje.:)

Heb je wel de afstandhoudertjes achter het moederbord gebruikt?
 
daar dacht ik ook het eerste aan. Maar zou je in een dergelijk geval geen kortsluiting hebben gekregen?

Weet je zeker dat je de power-knop goed hebt aangesloten?
Misschien had deze een andere bedrading als je andere kast.
 
Voormekaar!

Hé luitjes... Crash had gelijk! hij werkt weer! Bedankt! Dat vergeet ik dus nooit weer! :D
 
Dan heb je nog mazzel, het kan ook verkeerd aflopen en kortsluiting veroorzaken.
Mooi dat het nu wel goed werkt.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan