Nieuwe behuizing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yess7

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2002
Hallo,

Ik wil mijn computer wat vernieuwen.
Ik wil een harde schijf en wat geheugen bijplaatsen.
Hier was ik al over uit.
Maar op de boel een beetje af te maken wil ik ook graag een nieuwe kast eromheen.
Dan lijkt het net een nieuwe!!:p
Maar waar moet ik op letten, ik heb gekeken op internet bij online shops, maar die hebben er zoveel staan, ik weet het niet meer.
Wie kan mij helpen?

Groet, Jessica

Hoi,

Er is een zo grote verscheidenheid aan mogelijkheden.
Maar vaak toch wel afhankelijk van de mate waarin je je pc wilt 'belasten'.
Veel gamen bijvoorbeeld.
Je zou eens bij een zaak langs kunnen gaan die in dit soort handel 'doet'.
Zij kunnen je vaak heel goed adviseren en ze vinden dat als wizzkids vaak nog leuk ook ....:p
Ik ben zeer tevreden over: http://www.funprice.nl/ en http://www.computerland.nl/

Succes

Let bij het uitkiezen van een kast op het volgende:

1: Je moederbord heeft een aanduiding, bijvoorbeeld ATX of uATX, dat heeft onder andere met de plek van schroefgaatjes te maken. Dus zorg dat je kast ook bij je moederbord past op dat gebied.
2: Koop je een kast leeg, of koop je een kast met voeding? 400 Watt is wel gewenst voor een normale PC, heb je heel veel harddisken of een zware grafische kaart ga dan liever voor minimaal 550 Watt. Je hebt goedkope kasten inclusief voeding, maar een zwaardere PC heeft een goeie voeding nodig en kan je beter los kopen van een goed merk.
3: Kijk voor een kast met goeie "arflow", waar je makkelijk een fan achter in kan plaatsen.
4: Ga je zelf bouwen, kijk voor een wat grotere kast, dan heb je wat meer ruimte om te werken.
5: Kijk naar het aantal drives dat in een kast geplaatst kan worden.

En voor jezelf moet je even kijken natuurlijk wat je wilt. Wil je een kast met toeters en bellen, of is gewoon een normale kast ook genoeg. Of ga je hem zelf verbouwen/modden, dan kan je ook met een simpel kastje toe.

dank je wel voor de duidelijke uitleg.
Ik ga op zoek.

Bedankt.

Groet Jessica

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan