nieuwe beuizing alles overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinnie185

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
Berichten
133
ik ga waarschijnlijk een HD6780 kopen en de vraagt ongeveer 500 watt. als ik het geod heb gelezen. Nou is mijn voeding maar 350 W dus moet ik er een nieuwe bij kopen ik dacht aan de Corsair CMPSU-750TXV2 (http://tinyurl.com/3wwkwd9) nou is mijn behuizing niet groot en ik denk niet dat het erin gaat passen dat wou ik een nieuwe behuizing kopen (deze waarschijnlijk http://tinyurl.com/4bgk445) nou was mijn vraag :
kan ik dan gewoon alles los halen en in die nieuwe zetten?
 
Laatst bewerkt:
Je kunt gewoon alles overzetten. Alleen moet je wel zorgen dat de harde schijven weer aangesloten worden op de zelfde sloten in het moederbord als waar hij nu op zit.
En als je de CPU koeler los haalt zul je de oude koelpasta weg moeten halen en deze moeten vernieuwen.
 
kan ik de CPU koeler niet gewoon laten zitten?
kan ik ook een nieuwe processor koeler erin zetten en de oude wegdoen?
waar kan ik de koelpasta halen?

bedankt!
 
als het lukt om het moederbord los te krijgen zonder de koeler er af te halen dan kun je hem laten zitten.
nieuwe koeler kan altijd.
koelpasta kun je bij elke pcboer wel krijgen voor een paar euro.
 
oke dankje wel

edit: en zet ik mijn moederbord in die nieuwe vast? met schroeven ?
 
Laatst bewerkt:
op de zelfde manier als je hem los haalt lijkt mij.
en aan de onderkant komen de verloopstukjes die nu ook in je kast moeten zitten(meestal goudkleurig)
 
dus de nieuwe behuizing heeft al voor geboorde gaten met die verloopstukjes erin? in het goede patroon?

bedankt!
 
verloopstukjes zitten er bij die moet je er zelf in doen.
gaatjes zitten er al in je moet alleen even kijken waar je de verloopstukjes doet zodat ze op de goede plek zitten voor de gaatjes van je moederbord...
 
oke heel erg bedankt ik zet hem op opgelost

edit: sorry dit was ik vergeten te vragen maar is dus voor de voeding ook al voorgeboorde gaten enzo?
 
Laatst bewerkt:
ja alle behuizingen en hardware componenten doen aan een bepaalde standaard ATX, Matx of Mini ITX
het eenige wat jij hoeft te doen is de het inelkaar schroeven je hoeft niets te boren of zagen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan